Annons:
Etikettallmänt
Läst 1572 ggr
Calcifer
2013-08-08 13:58

Den slutna gruppen!

Det finns en sluten grupp på denna sajt sedan tidigare, och då jag tycker det är en bra idé kommer jag fortsätta att låta den finnas. Missbrukas det kommer jag att tänka om.

Mobbing är ett ganska känsligt ämne och det är förståeligt om man ibland vill kunna skriva av sig utan att det ska vara tillgängligt för allmänheten.

Villkoren för att man ska få gå med är:

  • Man ska ha varit medlem i mobbing.ifokus i minst två veckor och varit aktiv under de två veckorna
  • Man ska inte ha brutit mot någon av de mer seriösa reglerna för gruppen

Skicka PM till mig om ni vill ha tillträde till den slutna gruppen.

Mvh Bella


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

  • Redigerat 2021-11-20 13:30 av Niklas
Annons:
medde
2013-08-08 14:10
#1

Vi som ligger i gruppen sedan "Lenas tid" blir vi kvar eller, ska man då ansöka om nytt. Medlem har jag varit sedan den byggdes upp.

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Calcifer
2013-08-08 14:18
#2

#1 Ni ligger kvar. :)

Får jag en anledning att ta bort någon, dvs att de inte sköter sig, då blir det ju så. Men per automatik finns ni kvar, då jag litar på att de som blivit tillagda där uppfyllde de kriterier som fanns då.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

medde
2013-08-08 14:40
#3

#2 Tack då vet jag..😃

Det råder väl som förr: Tystnadsplikt utan för gruppen?

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Calcifer
2013-08-12 09:28
#4

#3 Förlåt, missade helt att du ställt en till fråga.

Ja, poängen är ju att gruppen ska vara hemlig, så innehållet där ska hållas hemligt också. Dock kan jag inte kontrollera vad som sägs eller inte sägs på andra ställen där mina ögon inte ser, men ja, ser jag att någon diskuterar innehåll därifrån öppet på andra ställen i gruppen så säger jag ifrån. :)

Förtydligande angående kraven för att bli medlem:

Man ska alltså ha varit medlem i denna gruppen i minst två veckor där man aktivt deltagit i diskussioner och dylikt innan jag godkänner att man får gå med. Detta för att vara säker på att man kan hålla god t:ex.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Upp till toppen
Annons: