Annons:
Etikettmobbing-bland-vuxna
Läst 1856 ggr
Nirvana_Ophelia
2014-12-19 11:40

Mobbarna gav igen.

Mobbarna har vunnit. Vi är vuxna, jag är 36. Loser, inget jobb, sjukskriven…

Yvonne och Evelina  har mobbat mig sedan jag var 13, 14…(Evelina) och Yvonne sedan mer än 10 år tillbaka.   Det är jobbigt, mår dåligt…Yvonne har 600 vänneroch pojkvän och massa killar och komplimanger. Hon är modell och har många kontakter.  Jag har få vänner och de tar folk ifrån mig och mobbar mig.

Ger killar jag gillar till tjejer som ska bli gravida och sprider skitsnack, pekar ut mig och förlöjligar mig.  Slag i högstadiet och skratt och elaka ord.   Evelina knuffade mig när jag var på stan senast. Skulle ta timmar med allt de sagt om  mig och åt mig i alla år.  Orkar inte gå igenom det…så mkt smärta. Så många tårar. Orkar snart inte mer!

Annons:
Nirvana_Ophelia
2014-12-19 11:46
#1

Skulle också vilja tillägga att  mobbarna Evelina och Yvonne känner Victor, en kortfilmsregissör som känner kändisar och jobbar med dem.  Förutom att hans vänner mobbar mig, så går Anders (Wriin) runt och sprider ut att jag är galen.

Så de skryter över Victor och känner sig förmer än mig pga kändisarna. "Det är flashigt, girlfriend" säger dem.  Nu är kändisar bara vanliga personer med privatliv, och mobbarna är inte ett dugg bättre än mig för det.   Och så  är jag isolerad. Måste ha boendestöd och kontaktperson och ledsagare.  De kommer lyckas och jag kommer dö singel och ensam och bli övergiven av alla killar. SÅ är det.:(
/Kram, en mobbad tjej.

vallhund
2014-12-19 11:47
#2

Tvivlar på att någon skulle ha 600 vänner annat än möjligtvis på FB, vilket inte säger ett smack, livet levs i verkligheten o inte på nätet.

Vad menar du med att de ger killar du gillar till tjejer som vill bli gravida?

Har väldigt svårt att förstå vad du vill med din text.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Nirvana_Ophelia
2014-12-19 11:50
#3

Ok, tack.  De tar killar jag är kär i och ger dem till tjejer som blir med barn.  Pga intrigen, det jag gjorde mot Yvonne.  Det var mer än 10 år sedan och ärligt tror jag ingen minns det…det jag vill med min text är vad jag ska göra?  Jag tror inte jag orkar bli plågad mer nu…Med vänlig hälsning Sofia.

fruktgumman
2014-12-19 11:58
#4

Men måste du fortsätta träffa dina mobbare? Ni är ju vuxna idag

fruktgumman
2014-12-19 11:59
#5

Killarna du blir kär i har väl en egen vilja. Tjejerna kan knppast bli med barn utan killarnas vetskap

[Udoon]
2014-12-19 12:00
#6

Hur kan man "ge bort" en kille?. dom är väl sin egen person med egen vilja :S

Annons:
[Yllhilda]
2014-12-19 13:25
#7

Har du inga andra du umgås med än Evelina och Yvonne?

Nirvana_Ophelia
2014-12-19 14:04
#8

Sigh…umgås inte med Yvonne eller Evelina, de mobbar mig, pekar ut mig, och skrattar och förnedrar mig. Ok, hur får jag dem att sluta?

[Yllhilda]
2014-12-19 16:17
#9

#8 Du får hemskt gärna berätta lite mer om hur dem gör det och var. Jag skulle kunna ge tips, men då jag inte vet mer detaljer är det svårt.

Calcifer
2014-12-19 17:09
#10

Jag tror också du måste beskriva mer för att vi ska kunna hjälpa. Som Sajtvärd är jag väldigt mån om att alla mina medlemmar (eller icke-medlemmar, som bara vill skriva av sig) ska ha det bra. Men det är svårt att tyda riktigt hur situationen ser ut. Du är 36, hur kommer det sig att du inte kan skära ut dessa två personerna ur ditt liv? Jag som är 26 har ingen kontakt med någon som någonsin mobbat mig. Möter jag dem på stan finns de inte för mig. Däremot om du skulle beskriva att ni har gemensamma vänner, jobbar på samma arbetsplats, etc, då är det lättare att ge råd.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Cindy S
2014-12-26 22:19
#11

Om de söker upp dig borde du gå till polisen och försöka se ifall det går att få dem åtalade. I bästa fall blir det det, i värsta blir det värre. Förhoppningsvis blir de skrämda i alla fall.

Du kan inte flytta från staden ifall ingenting fungerar? Eller har du föräldrar och syskon du inte vill lämna?

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Upp till toppen
Annons: