Annons:
Etikettmobbing-i-skolan
Läst 1964 ggr
Anonym03
2017-04-14 04:21

4 och ett halvt år

Hej, Jag har varit mobbad i fyra och ett halvt år för att jag inte hade rätt kropp, för att jag inte såg ut som alla andra och för att jag har ADHD. Jag blev kallad hora, fitta, korkad, idiot osv. av många personer men nu har mina lärare slutat att hjälpa andra som blir mobbade Jag vett inte hur man får lärarna att lyssna på oss för dom lyssnar inte på oss elever Kan någon snälla ge mig tips på hur jag ska göra PS: är 13 år och ingen lyssnar

Annons:
Linn Is The New
2017-07-05 02:50
#1

Föräldrar, rektorn eller BUP. Om inget av dessa är möjligt så kan du ringa BRIS helt gratis där dem ger dig tips och råd. Du söker bara på BRIS på google så kommer deras nummer upp. Det syns inte på räkningen. Du är vacker precis som du är och låt aldrig andra idioter dra ner dig för det förtjänar dem inte. Kram <3!

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Calcifer
2017-07-05 12:36
#2

Det är otroligt svårt ibland att få någon att förstå hur allvarligt det faktiskt är. Men tyvärr är sanningen också att när det gäller mobbning får lärare inte någon riktig information om hur de ska hantera det. Jag har studerat till lärare och vi hade EN föreläsning på 1,5 timme där det småpratades om mobbning. EN. Under en utbildning på 4 år. Min handledare där jag gjorde min praktik frågade jag rakt ut hur man hanterar sånt och hon visste inte. 

Så tyvärr är den fula sanningen att lärare kanske ibland vill hjälpa men har ingen aning om hur. Jag tipsar om att prata med skolkuratorn och dina föräldrar först av allt, och berätta så mycket du kan. Sen är det rektorn ni måste prata med.

Hoppas verkligen att det kan redas upp lite för dig.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Upp till toppen
Annons: