Annons:
Etikettmobbning-på-arbetsplatsen
Läst 887 ggr
MIRJAMI
2008-02-29 00:34

Var på en förelässning ang. mobbning...

Vårat arbetslag var på en förelässning ang. mobbnig. Där tog man upp frågan agn. vad är mobbnig. Det var facktist mycket intressant. Ang. min arbetsplats kunde jag bara konstadera att den inte är mobbningsfri, fast det har jag ju varit medveten en längre tid. Hur har ni det på era arbetsplatser. Är det mobbning som är tydligt eller sker det lite mera i snygg??

Annons:
Madde
2008-02-29 23:26
#1

Mobbning på arbetsplatser är som vilket ställe som helst.

Känner så väl igen mig på mitt jobb. Jag är ganska ensam som tjej. Då jag jobbar med att köra truck.

Det sista jag fick höra var att jag och min pojkvän var gravida och skulle ha barn. Då vi jobbar på samma avdelning och jag inte har fast så kan de hela påverka ganska mycket.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

MIRJAMI
2008-03-01 18:05
#2

Jätte jobbig sitts när de gör så…. Det vill förstöra för andra h

Hoppas att eran chef inte tar på allvar dessa ryckterna om graviteten…

Vet du förresten vem som startade rycktet??

Faxlin
2008-03-16 07:38
#3

Mobbing på arbetet det är som mobbing i sklan för barnen. Då mobbingen sker på ett ställa man måste vara på.
Att det tillåts mobbing och trakasserier på arbetsplatserna år 2008 är skamligt.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

MIRJAMI
2008-03-16 13:19
#4

Ja…tyvär är det ju så. Det mobbas på arbetsplatserna. Det som jag har märkt är att folk använder oftast sina maktpositioner. Tror att de är mera värda bara för att det har en chef jobb. Det5 har jag varit med flera gånger om. Min nuvarande chef har väll varit lite av den typen…..men på det senaste vet jag inte vad som har hänt med henne för hon han ändrast i allafall tillfälligt…

Upp till toppen
Annons: