Annons:
Etikettfrågor-om-sajten
Läst 1371 ggr
rubbade-runar
1/2/08, 11:20 AM

Mobbing på ifokus

Är det nån som har känt att dom har blivit mobbad / förtalad på iFokus många sider? själv har jag blivit det och sett många fått ovett av några i bland annad övernaturligt, på grund av att dom inte har hållt med dom där. då har dom tappat sina skrivrättigheter och sen blivit förläjligad med att kallas " mogos, lowlife, troll mm med sajtvärdinnans goda minne och det av en Medarbetare dessutom!

Dessutom sitter dom och rent ljuger om andra forum så att dom ska bli mer "ärliga". och jag vet att det är sajtvärdinnan OCH hennes Medarbetare som håller på. inte alla Medarbetare nu.

Annons:
Skogskraft
1/2/08, 11:44 AM
#1

& era hetskampanjer mot hela forumet är inte mobbing, eller?

rubbade-runar
1/2/08, 11:47 AM
#2

hetskampanjer?? nu får du ge dig. jag sitter INTE o kallar folk för neggoskit och mongos mm som du har! det är ju du och E som kör dessa hetskampanjer!

Skogskraft
1/2/08, 11:49 AM
#3

Detta är fel tråd & fel forum, men jag säger även till dig, EN GÅNG, eftersom du inte heller fattar. Neggo = Sthlmslang för negativ/negativt. Inget rasistiskt i det. PUNKT.

rubbade-runar
1/2/08, 11:51 AM
#4

joo joo .. det köper jag inte och hur förklarar du mongos? och lowlife som sprider sin skit? oxå  Sthlmslang??  nä du det köper jag inte!

rubbade-runar
1/2/08, 12:06 PM
#5

och du OM jaghade haft kvar mina skrivrättigheter på eran sida hade jag kunna försvara mig mot era hetskampanjer. men det har jag inte och varför jooo så att ni ska kunna sitta o nervärdera folk där! och kalla dom alla möjliga öknamn. jag kan visa vilka namn ni sitter o skriver!  så nog är detta rätt sida att fråga denna fråga! för här blir jag nog inte av med skrivrättigheterna för att jag står upp mot era förtal!

[LenaB]
1/2/08, 1:38 PM
#6

Här gäller exakt samma regler som på övriga sajter. Sådana ting som detta bör man ta privat tänker jag. Glad

Vh LenB

Annons:
AnneN
1/2/08, 5:56 PM
#7

Håller med LenaB, detta tjaffsande får ni ta privat ist för på ett öppet forum.

/Mvh Anne, Medarbetare på mobbing.ifokus

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Hoppfull
1/3/08, 4:07 PM
#8

Inte minst eftersom tjafset faktiskt rör en annan sajt!!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Upp till toppen
Annons: