Annons:
Etikettmobbing-på-internet
Läst 1294 ggr
[VampireGirlElvira]
2/9/14, 12:07 AM

Mitt Liv.

Denna tråd vill jag att alla ska respektera på vad jag ska skriva. Alla som har emot det får gå någon annanstans och skriva. Orkar inte mer just nu. Orkar inte få mer skit som jag får från vissa sidor här. Orkar inte mer att kallas för lögnare, sabotör och idiot. Jag har fått så mycket tråkigheter från vissa sidor här i fokus. Dom som sitter på andra sidan av datorn eller Ipaden eller smartphonen vet inte att det finns en person som gråter varje dag som får dåliga meddelanden från okända personer. Ni som har gjort något ondskefullt mot mig, ni vet vem ni är. Jag kommer inte att finnas kvar någon mer. Jag mår så dåligt just nu, men snart så kommer jag att må bättre. Snart kommer jag att få möta min farmor och farfar. Till er som har gjort mig något ont kan jag bara säga….. Tack… Och hej då…..

Annons:
Leon1973
2/9/14, 12:10 AM
#1

Kram på dig, gör inget dumt…

be inte om hjälp om du inte vill ha den

[Niina@Love]
2/9/14, 12:23 AM
#2

Gör nu inget dumt lilla vän.

MeBad
2/9/14, 12:25 AM
#3

Ibland får man liksom tugga grus. Skickar ett bra inlägg från mig til. Girlie. ;)

[Niina@Love]
2/9/14, 12:26 AM
#4

Hur kan du vara så känslokall? Du borde skämmas.

MeBad
2/9/14, 12:35 AM
#5

Ibland måste man ifrågasätta för att möjligtvis kunna förstå. Vill man inte anstränga sig, behöver man inte det. : ) Jag skäms aldrig när jag menar väl!

[Niina@Love]
2/9/14, 12:38 AM
#6

Hur kan du mena väl när du skriver så som du skriver! Det är som att räcka ut ett stort mittenfinger till en person som du inte känner! Du borde verkligen skämmas!

Annons:
[Niina@Love]
2/9/14, 12:40 AM
#7

Det är inte undra på att samhället är så dåligt med tanke på känslokalla personer som dig!

Leon1973
2/9/14, 12:46 AM
#8

MeBad, du är förmodligen en omogen fjant som spelar Allan bakom ditt tangentbord men gråter dig till sömns när mamma inte bäddar ner dig..

be inte om hjälp om du inte vill ha den

MeBad
2/9/14, 12:47 AM
#9

Nja. Jag kan tåla en massa skit, men det hör inte till sakeb. Jag ställer även upp, dygnet runtn för den som vill. Kom inte och påstå något annat. H

[Niina@Love]
2/9/14, 12:48 AM
#10

Denna kvinna mår jätte dåligt, och nu så hånar du henne MeBad. Vart är detta samhälle på väg?

MeBad
2/9/14, 12:50 AM
#11

8. ,den var söt.

MeBad
2/9/14, 12:58 AM
#12

Jag är med 0. Fullt ut. Det är ni andra bromsklossar som äremot. Jag är en bejakande Personen. Om jag någon gång verkar tvär, är det för att jag vill veta.

[Niina@Love]
2/9/14, 1:01 AM
#13

Okej, om du säger det så.

Annons:
MeBad
2/9/14, 1:06 AM
#14

Ja. Jag bryr mig inte om att jag blivit skymfad. Det finns värre saker att bli utsatt för. Jag skulle hellref tuggat grus… men nu handlar det inte om mig.

MeBad
2/9/14, 1:08 AM
#15

Och jag sviker aldrig!

MeBad
2/9/14, 1:16 AM
#16

Jag vill betona att jag inte hånar någon. Det ligger inte för mig. Personen har lämnat. Jag hoppas att personen kommer tillbaka med en ny identitetn :) (Att jag skulle vara illvillig…;(

Cahira
2/9/14, 1:39 AM
#17

Skäms på er! Sluta kasta skit på varann! 

/Cahira, Medarbetare

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

MeBad
2/9/14, 1:45 AM
#18

Tack! 17 Ibland blir jag så förbenat arg på människor som kör över andra människor, av gammal vana. Usch och fy!

Cahira
2/9/14, 1:56 AM
#19

Du ska ta åt dig du med. Lägg ned.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Leon1973
2/9/14, 1:56 AM
#20

Vad är det du tackar för MeBad?

Först vräker du ur dig mot en person som mår kass och lämnar och sen försöker du bedyra att du inte gör sådant.

Nä du lille vän, tänk över det du gör…   

[VampireGirlElvira], jag hoppas du kommer tillbaka med samma nick och visar att du är starkare än förtryckarna.

be inte om hjälp om du inte vill ha den

Annons:
MeBad
2/9/14, 2:04 AM
#21

Ja. Lägg ner det ni inte förstår. Jag bryr mig mer om 0 än er andra gör.

Cahira
2/9/14, 2:08 AM
#22

MeBad, Nu får du en varning. 

Låser tråden.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Calcifer
2/9/14, 4:07 AM
#23

Tillägg: Det är emot reglerna att skriva inlägg som rör andra ifokussajter eller personer på iFokus. Däremot önskar jag TS allt väl, och hoppas att hon får hjälp och att hon mår bra och återvänder till iFokus så vi får veta att hon mår bra. Om TS återvänder och läser detta välkomnar jag TS att skriva PM till mig om det finns något som hon vill prata om.

- Sajtvärden.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: