Annons:
Etikettoff-topic
Läst 3277 ggr
Calcifer
2014-08-30 16:11

[OT] Negativa tråden #3

Den förra tråden hade blivit lite väl lång, här kommer nästa!

Här kan vi skriva av oss om vi är ledsna eller mår dåligt. Stort eller litet. Så kan vi övriga medlemmar stötta eller ge råd. Jag ber er att inte göra tråden för mörk, då det finns mycket yngre användare på iFokus. Naturligtvis får man prata om allvarligare saker, men t:ex självskadande och dylikt kan vara väldigt svårt för vissa människor att läsa om, så tänk efter en gång till innan ni postar om ert inlägg kanske rör i lite för mörka vrår.

Naturligtvis gäller skrivreglerna även här.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Blanksteg
2014-09-01 12:10
#1

För ungefär 2-3 veckor sedan så hade jag en ganska bra kondition, men jag råkade överbelasta benen och fick ömmande benmuskler framförallt i högra benet. Så kunde inte träna på en hel vecka innan det gick över. När det väl gick över så kom mina röda dagar och jag orkade inte träna för jag kände mig så svag i kroppen. Så nu måste jag börja om från början igen med konditionen. Tränade igår, men jag tappade lätt motivationen i och med min åter dåliga kondition.

Cahira
2014-09-02 04:28
#2

#1 You can do it!!!

#2 Jag har fett jävla ont just nu, måste snåla med mitt smärtstillande medans jag väntar på nästa inbokning med läkaren. Och självklart händer saker som kräver fysik av mig så jag blir värre. :/

För inte tal om bilkrocken som nästan hände. Gud mardrömmar, flashbacks, ångest och massa ont efter att jag spände mig nåt så fruktansvärt i bilen i lördags när jag fick dödsångest för att jag var helt säker på att jag skulle dö. Fy. Fan. 

Jag är en tuff typ, men dedär var så sjukt nära att det är ett UNDER att bilarna inte högg tag i varann. Hade vi varit en halv sekund långsammare på att reagera så hade vi frontat. Usch usch usch.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Calcifer
2014-09-06 15:23
#3

Är riktigt förkyld, med feber och skit. Och ovanpå det måste jag packa och städa och sortera då jag flyttar till England på måndag. Det är iofs positivt, men inte att jag måste göra en massa skit medan jag mår så jävla dåligt. Dessutom kommer jag vara på resande fot i drygt 18 timmar, kommer bli kul om jag fortfarande har feber…


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Sugar Mist
2014-09-07 11:11
#4

Får mer och mer ångest och vet inte riktigt om jag klarar av det här så mycket längre…

-

Calcifer
2014-09-09 19:29
#5

19 år senare och det är fortfarande ingen läkare som tar mig på allvar eller lyssnar på vad jag säger. Orkar inte.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Skorpion76
2014-11-16 18:29
#6

Idag blev jag riktigt ledsen när jag upptäckte att sajten Neurologiska sjukdomar hade tagits bort helt och hållet. Om den startas om skulle jag önska att den fick namnet Neurologiska funktionsnedsättningar eftersom alla neurologiska handikapp inte är sjukdomar.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Annons:
Calcifer
2015-09-16 01:45
#7

Väcker även liv i denna tråden med texten: JAG HAR ONT I HUVUDET! xD

Och grummel om att jag vill ha mormors symaskin nuuu för jag vill sy en ny mössa nuuuuuuu!


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Angelfish
2015-09-16 09:31
#8

#7 Samma här. Vaknade med migränliknande huvudvärk. Hatar när det händer.

karro1999
2015-10-08 09:23
#9

Sitter helt ensam på gymnasiet utan vänner, lärarna säger att jag ska sätta mig med resten av klassen, psykologen säger försök prata med dem, jag har försökt, det hjälper inte, bara för att de pratar med mig betyder det inte att jag inte har Några vänner, jag börjar känna att jag kommer tillbaka till att må dåligt varje dag och inte orkar göra någonting igen men jag hoppas att alla i den här tråden mår bättre nu

Calcifer
2015-10-10 09:35
#10

Är otroligt trött. Folk vill att jag ska med på fest ikväll men orkar inte.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[Garntroll]
2015-10-12 18:21
#11

Jag hatar hösten. det är mörkt, kallt och blää

emiliasol
2016-01-18 11:20
#12

Mår riktigt dåligt av mobbingen. Är hemma från skolan. Orkar inte Vad kan man göra. Nån vet? Skriv då till mej Emilia

Skorpion76
2016-01-18 15:07
#13

Jag gillar inte kylan!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Annons:
[Tre]
2016-06-08 14:27
#14

Det är skönt att du har en sån här tråd det måste jag säga för jag tycker det är så ego utav samhället att låtsas som att inte människor mår dåligt. Dem bara låtsas det är ju inte klokt egentligen hur illa det är ställt som i Norden egentligen är det fasansfullt. Jag har mått dåligt i hela mitt liv när jag äntligen hitta ett sätt där jag kände mig fri då började prata skit bry sig om mina favoriter och göra livet surt för mig på alla möjliga sätt. Nu när jag mår dåligt igen då skoter dem i alla som jag brydde mig om. Jag tycker inrikes ministern borde blicka utåt till länderna och någon som ändå förstår helhets perspektiv på ett bättre sätt fick bli inrikes minister. Vi borde ha en annan flykting politisk lika som med de andra områderna. Jag skulle bejaka Bostads politiken på ett bättre sätt och jag har andra funderingar när det gäller pariernas propaganda tävling.

Adirfen
2016-08-10 08:57
#15

Fy fan, snart börjar skolan !

Nina3141
2016-10-03 15:40
#16

jag rökar inte med min klass, folk som låtsas vara mina vänner men sen när de får som de vill så bara går de. Sedan har min bästa vän börjar hänga med folk jag inte gillar .. det kommer inte bli bara :(

Upp till toppen
Annons: