Annons:
Etikettmobbing-bland-vuxna
Läst 1797 ggr
Inger123
2014-09-22 10:10

VARNING!!! Mobbning på ifokus.

Hej allesamans. jag Inger Larsson har råkat ut för mobbing här på iFokus.se. Jag har blivit kallad för troll och andra hemska påhopp. Jag tycker att detta är fruktansvärt att vuxna människor sårar andra så djupt som t.ex. en kvinna som gick på mig väldigt hårt och bestämt i min förra tråd vilket gjorde att jag tog åt mig väldigt mycket och känner mig faktiskt väldigt ledsen. Detta är så ledsamt och behöva ens skriva detta inlägg. Jag ville bara uppmärksamma er andra härpå iFokus att mobbare går lösa på en här sajten.  Jag kommer länka trådarna i kommentarerna nedan.

Annons:
[Nikodemus]
2014-09-22 10:12
#1

Vet hur du känner dig ..

komkoma
2014-09-22 10:15
#2

Ta skärmdump på kommentarerna

Calcifer
2014-09-22 10:32
#3

Naturligtvis förekommer det elakheter på iFokus då detta är ett forum och det förekommer i princip alltid på forum. Det är på dessa platser folk känner sig modiga nog att slänga ur sig lite av varje eftersom det kan göras "anonymt". Trist om du varit med om otrevligheter men tyvärr är det något som är vanligt om man vistas online.

Sedan vill jag påminna om att det är emot reglerna att skriva om verkliga situationer på iFokus på denna sidan. Jag låter tråden finnas kvar för tillfället men skapar det bråk eller du går in mer detaljerat på ämnet och situationerna eller nämner namn måste jag låsa och ta bort.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Calcifer
2014-09-22 10:40
#4

Efter att ha tagit del av situationerna du beskriver ovan beslutar jag att låsa tråden då det inte handlar om mobbing och därför inte är relevant för sidan. I framtiden ber jag dig läsa skrivreglerna för mobbing.ifokus innan du skriver nya inlägg för att förhindra nya regelbrott.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Denna kommentar har tagits bort.
Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: