Annons:
Etikettmobbing-i-samhället
Läst 5300 ggr
[Jarl]
2017-10-28 04:31

Varför blir jag övervakad im mitt eget hem?

Varför blir jag övervakad im mitt eget hem?

Innan ni säger psykos så säger jag att jag haft buggar i min lägenhet!

Och kammeror vad har jag gjort jag har inte gjort något?

Det är vuxen mobbing det handlar om!

Dom förstör mitt liv jag har inte gjort något????

Har varit under övervakning under tio år

Annons:
Maria
2017-10-28 07:37
#1

När du skriver tio års tid så tänker man givetvis psykos i första hand.

Har du under alla dessa år gjort något åt saken? Polisanmält t.ex.

Hur har "de" lyckats montera kamerorna? Vem är det du misstänker?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Calcifer
2017-10-28 13:44
#2

Vuxenmobbing skulle jag inte kalla det för. Om du är så bergssäker på att "någon" spionerar på dig varför vänder du dig inte till polisen? Om det nu är så att det mer är en känsla du har utan att du har några riktiga bevis är det psykiatrin du bör vända dig till.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[Jarl]
2017-10-28 21:21
#3

Polisen vet om det! Men jag får inte leva!

Maria
2017-10-28 21:23
#4

Vad menar du?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[Jarl]
2017-10-28 21:28
#5

Polisen vet om att dom övervakar mig men gör inget!

Maria
2017-10-28 21:28
#6

Vilka är dom?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Calcifer
2017-10-29 11:59
#7

Ja vilka är dessa dom? Om polisen vet men inte gör något så är det nog så att det inte finns nåt att göra för du blir inte alls övervakad.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Honestyisdead
2017-10-29 13:18
#8

Det finns inte resurser till att övervaka någon i 10 år om man inte håller på med något riktigt grovt och allvarligt. Man spionerar inte på betydelselösa personer.

Jag hoppas dina mediciner hjälper.

[Jarl]
2017-11-07 21:55
#9

Det är nya DDR Sverige som alla övervakar alla!

Varför känner jag att dom kommunicerar med mig?

Skulle det vara mina tankar så skulle det vara gud.

Inte folk som mobbar en och bryter mot mänskliga rättigheter!

Calcifer
2017-11-08 01:12
#10

Det låter som om du behöver söka vård hos psykiatrin.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

vallhund
2017-11-08 01:23
#11

Googla på paranoid.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

[Jarl]
2017-11-08 17:30
#12

Jag får vård av dom men jag är 90% säker på att dom övervakar mig!

För många pratar illa om en! Det kan bara vara övervakning som har get upphov till det. För jag har inte berättat för någon.

Akta er bara dom kränker era rättigheter

Calcifer
2017-11-08 22:22
#13

#12 Men har du pratat med dem om just detta?


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
[Jarl]
2017-11-09 13:06
#14

#13 Tror inte iFokus är bra att diskutera detta!

Har ni inte hört om Gang stalkning?

Maria
2017-11-09 13:27
#15

#14 Vad har du som gör dig övertygad om att du är övervakad? Är du så intressant? Har du funderat på logik och rimlighet?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Calcifer
2017-11-09 13:32
#16

#14 Nu syftade jag på att du borde prata med psykiatrin kring din paranoia.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[Jarl]
2017-11-09 13:33
#17

Ja jag är högst intressant

Honestyisdead
2017-11-09 13:45
#18

#17 Ja modellbyggare brukar vara så intressanta att man lägger pengar på övervakning i 10 år. Eller inte.

Tycker du slå be om ny medicin för den du får nu verkar inte tillräckligt bra.

Calcifer
2017-11-09 14:13
#19

Om du inte uttalat terroristhot eller liknande så finns det inte på kartan att du skulle bli övervakad på det sätt du tror. Det finns inga resurser till det, inga pengar till det, och inget att vinna på det.

Du bör ta upp denna paranoia med psykiatrin eftersom den inte är grundad i verkligheten.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Maria
2017-11-09 16:13
#20

#12 Du skriver att många pratar illa om dig men det kanske kan bero på att du är underlig. De kanske inte riktigt vet hur de ska hantera dig och hela situationen runtomkring dig. Du verkar ju vara en aning kufisk och då kanske folk drar sig undan när de inte riktigt vet hur de ska hantera allt.

Har du någon gång frågat?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
[Jarl]
2017-11-09 17:33
#21

Ni har för lite inblick hur det funkar läs om Gang Stalkning

Det är väldigt svårt att tro på men ni vet ju inte historien.

 https://www.flashback.org/t2850504

Ok det är skatte pengar som går åt

Calcifer
2017-11-09 17:35
#22

#21 Jag behöver inte gå in på någon random sida på flashback för att mitt sunda förnuft ska leda mig rätt. Flashback är för övrigt INTE en godkänd källa i detta sammanhang.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Maria
2017-11-09 17:58
#23

#21 Personen som skapat tråden på flashback är avstängd. Det kanske ger en liten vink om ämnet; -)

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[Jarl]
2017-11-09 17:58
#24

#22     det är min historia där orkar inte berätta alla övertramp igen

Maria
2017-11-09 18:00
#25

#24 Är det du som blivit avstängd därinne?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[Jarl]
2017-11-09 18:01
#26

#23     ja jag har blivit avstäng för multipla konton

Honestyisdead
2017-11-09 18:01
#27

Så var det det här med att ta ansvar över sina handlingar istället för att skylla på alla andra 😂

Annons:
Calcifer
2017-11-09 18:02
#28

Antingen får du visa att denna tråden har något värde för sajten eller så kommer jag låsa den.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Herveaux
2017-11-09 18:14
#29

#21 Jag har läst hela tråden du länkar till och fick inte mer bevis där än  vad du har skrivit här på iFokus att du är övervakad. 
FB-tråden gav bara mer bevis för att du behöver vård. 

I FB-tråden skrev du att du då var under LPT (lagen om psykiatrisk tvångsvård) och hade fått diagnosen Paranoid schizofreni kanske bra info för andra som läser här. 

Hoppas du kan ta till dig av den hjälp vården erbjuder så att du kan bli bättre!


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Maria
2017-11-09 18:18
#30

(Jag skrev i fel tråd.)

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[Jarl]
2017-11-09 18:20
#31

#27 Vad bli inte Skade glädje! 😭

#28     Dom bryter ju mot mänskliga rättigheter!

Inkräktar i en hem hemfridsbrott, stöld, misshandel inbrott data intrång!

Grov kränkande mobbing! Och polisen gör inget!

[Jarl]
2017-11-09 18:29
#32

#29     Tack

I min förra lägenhet så övervakade dom med kameror där vart jag sjuk varje gång jag vaknade knackade grannen i väggen!😭

När jag låg och sov borrade dom hål i väggen för små kameror.

Polisen gjorde inget dom sket i det och traksserier förtsätter

Jag blir trakasserad dagligen!

Jag vet inte vad jag ska ta mig till dom sprutorna jag fårr hjälper inget och det har jag sakt.😭

Calcifer
2017-11-09 18:38
#33

#31 Men du har inte givit något bevis på att någon faktiskt övervakar dig. Därför finns det heller inget bevis för att tråden hör hemma på denna sajt eller att det handlar om mobbing.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[Jarl]
2017-11-09 18:52
#34

Jag har fått veta att dom har dombeslut att övervaka mig och jag varit rödflagad!

Men dombesluten är upphävd och rödflagan är borttagen.

Vill ju bara ha hjälp och leva ifred😭

Jag har ett gäng inspelningar som jag kan lägga upp

Annons:
Calcifer
2017-11-09 18:56
#35

#34 Men vad har det med mobbing att göra?

Och dessa "bevis", hur vet vi att de är på riktigt? Om det funnits domslut om att du ska övervakas så sker det inte pga ingenting utan då har de en anledning.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

xersix
2017-11-09 19:15
#36

#35     blir ju mobbad varje dag!

För jag har dom på min dator om dom inte är stulna men jag är inte hemma

Det är fel att låsa en ute när någon mår piss! Ursäkta att jag använder annat konto

Calcifer
2017-11-09 19:19
#37

Dubbelkonton är emot reglerna och därför blir ditt konto i #36 bannat.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[HundochKatt]
2017-11-09 23:35
#38

Det är tråkigt Jarl att du uppenbarligen inte mår så bra. Jag har en syster som har paranoid schizofreni och symtomen är snarlika. Därmed inte sagt att du har exakt samma diagnos, men du skriver själv att vården har givit dig diagnosen paranoia. 

Om du har dessa tankar att du är avlyssnad och förföljd m.m. så tycker jag att du ska tala med psykiatrin om det. Förmodligen har du inte rätt medicinering eller också struntar du i att ta din medicin (det gjorde min syster vid flera tillfällen och fick återfall). 

Som flera av de andra har sagt så finns det inga som helst skäl till att "spionera" på dig. Inga som helst! 

Så för din egen skull och för att du ska må bättre, tala med psyk, din läkare om dina tankar.

vallhund
2017-11-10 00:36
#39

Utan att övertolka gissar jag på paranoid schizofreni. Det går att bli bannad från t ex familjeforum etc, men då får man anstränga sig.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

[Jarl]
2017-11-10 17:46
#40

#33 av: Calcifer       Okej varför behöver inte andra bevisa att det handlar om mobbing? I andra trådar?

Är jag någon speciell som måste bevisa allt!?

Jag kan inte bevisa eftersom dom har snott mitt bevis Material! 

Dom har varit i min lägenhet och snott mat och bevis.

Jag upplever det som mobbing räcker inte det för tråden?

Alla värkar hata mig men jag har inte gjort något.

#38 av: HundochKatt

Det är en balanse gång om jag äter mycket mediciner så blir jag jätte trött och orkar inget!

Äter jag tillräckligt med mediciner så kan jag leva normalt fast blir orolig.

Har inte gjort något på 5 år och folk behandlar en som kriminell. 

#39     Ja tyvär blir man bannad för man pratar om sjukdom! Eller övervakning!

Det är ett brott mott mänskliga rättigheter

Honestyisdead
2017-11-10 17:49
#41

Men snälla du. Snott mat?

Jag börjar tro att du bor på ett hem. Stämmer Det?

Annons:
[HundochKatt]
2017-11-10 22:02
#42

#40 Jarl, ibland måste man välja mellan att bli trött och må bra än att gå med vanföreställningar som du gör. För du mår verkligen inte bra av att ha dina tankar om förföljelse och spionage. Hjälper medicininen mot vanföreställningar så skulle jag verkligen råda dig att ta det där med tröttheten. 

Jag ser bara på min syster, hur bra hon mår nu när hon har kontroll över sitt medicintagande. Återfallen som hon hade förr för att hon struntade i att ta sina mediciner slipper både hon och vi anhöriga och det går att prata med henne på ett normalt sätt utan hennes inblandning av vanföreställningar. På sätt och vis har jag fått tillbaka min storasyster sedan hon sköter sin medicinering som håller diagnosen i schack.  Så det är enormt viktigt det här med medicineringen för att hålla sådana här tankar som du och hon har i schack. Inte bara för er egen skull men också för era anhöriga skull. 

Paranoid Schizofreni är en hemsk sjukdom och det rår ingen människa över och människor med diagnosen ska aldrig hånas, för dessa människor rår inte över den diagnosen. För många är det en medfödd hjärnskada och ska inte förknippas med människor som får psykiska problem tex pga missbruk av narkotika. Dvs. att de har förorsakat det själva på sätt och vis. 

Jarl, du kommer aldrig att få medhåll för dina vaneföreställningar om att folk spionerar på dig. Det spelar ingen roll vad och hur mycket du skriver om ämnet, ingen kommer att hålla med dig om det. Utan det sitter i din hjärna och det finns medicinering som kan hjälpa dig att må bättre! Och sedan är det så att man ska aldrig hålla med någon som har dessa vanföreställningar, hur mycket det än tjatas om det. Så mycket har jag lärt mig av min systers diagnos att aldrig hålla med henne när hon pratar strunt. 

Så åter igen tala med psyk, din läkare, vårdare om dina tankar. Be att de tittar över din medicinering. Jag lovar dig att när du har en fungerande medicinering så kommer du få ett lugnare och roligare liv än att gå med dessa tankar som drar ner dig i återkommande psykoser.

Calcifer
2017-11-10 22:06
#43

#40 Därför detta handlar inte om mobbing, det handlar om en paranoia som inte är grundad i verkligheten. Du kan inte säga annat än "de bevakar mig" och de har "stulit mat" från dig. Det är inte mobbing, skulle det vara sant handlar det om något värre som ingen här kan hjälpa dig med utan då måste du vända dig till polisen. Om de anser att det du påstår inte stämmer så måste du prata med psykiatrin om dessa tankar.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[Jarl]
2017-11-10 23:54
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#44

#42 Nej häldre kunna leva med lite symtom än att vara en zombie.

Jag orkar inte kommentera

Bifogar en bild n[gon hackat in i min dator

[Jarl]
2017-11-10 23:56
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#45

N[gon hackat mitt yahoo

[Jarl]
2017-11-10 23:57
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#46

Övervakad internet trafik

Calcifer
2017-11-11 00:04
#47

Men vad har det med mobbing att göra? Du kan fortfarande inte ge några svar på varför någon skulle övervaka dig, eller vem som gör det, och du vägrar svara på inlägg där folk råder dig att kontakta polisen om det nu skulle vara så att det du säger stämmer. 

Om du inte kan ge klara svar på frågorna så ber jag dig att vända dig någon annanstans då det är tydligt att det handlar om en mental ohälsa och inget som är relevant för sajten.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[HundochKatt]
2017-11-11 00:24
#48

#44 Lite symtom? Jag tycker att det verkar som att du har väldigt stora symtom och dessutom tycker jag inte något av det du visar på bilderna verkligen tyder på att någon hackat in sig på din dator. Det är vad DU TROR, men det bevisar ingenting. 

Men det är du som väljer om du vill ta din medicin eller inte, det är dock väldigt tråkigt om du ska tjata sönder folk här på iFokus med dina vanföreställningar. Hade ju varit trevligare om man kunde diskutera med dig på olika ställen på ett normalt sätt om allt mellan himmel och jord,  men det fungerar ju inte tyvärr eftersom du har allt detta i huvudet. Människor kommer att ta avstånd från dig. 

Dessutom som Calcifer skriver så har inte detta något alls med mobbning att göra utan har med din hjärna att göra, tyvärr.

Annons:
[Jarl]
2017-11-11 00:28
#49

#47Hela byn snackar skit om en och😭mobbar en.

Jag bode i en lägenhet förrut och det var lyhört som bara den vi började bråka jag och en granne. Dom började övervaka mig och intrång på mitt internet. Dom jobbade på kommunen sedan dess har jag blivit övervakad.

Jag Polis anmälde men inget hände.

Hur kan det inte vara aktuellt för siten när det handlar om vuxen mobbing?

Calcifer
2017-11-11 00:37
#50

#49 Därför att du inte på ett klart och tydligt och vettigt sätt kan förklara hur det skulle handla om mobbing. Du har inga bevis för att någon övervakar dig, det enda du har är att tydligen snackar hela byn skit om dig - hur vet du det? Om du och en granne bråkade högljutt är det inte konstigt om övriga grannar blir sura, det får man stå ut med, och det är inte heller någon vuxenmobbing. Ingenting du sagt finns det någon som helst logik i och jag förstår inte vad du vill ha ut av tråden.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[HundochKatt]
2017-11-11 00:37
#51

#49 Det där sitter bara i ditt huvud. Och om det vore så att "hela byn snackar skit" så kanske det beror mer på ditt beteende? Hur du pratar om just dina vanföreställningar som om det verkligen var så.  Fast det bara sitter i din hjärna pga din diagnos paranoid schizofreni. 

Alla människor vet tex. inte om att du har denna diagnos och att det är därför du beter dig "egendomligt" och det är klart att då bjuder du ju in folk själv att prata om dig vare sig du vill eller inte. Det är inte mobbning för det handlar mer om att gå handgripligen på dig både verbalt och fysiskt. 

Kommunfolk har inte rätt att bevaka någon, så du kan glömma att du är övervakad och att de gjort intrång i din dator osv. 

För att bevaka någon krävs en hel del, tex. misstanke om terrorism, ligor med knarkhandel och sådant och det är inte så bara att sätta upp kameror och mikrofoner utan det är en byråkratisk process innan tillstånd kan ges och du är definitivt inte högintressant för polisväsendet.

[Jarl]
2017-11-11 16:35
#52

#8

Det finns inte resurser till att övervaka någon i 10 år om man inte håller på med något riktigt grovt och allvarligt. Man spionerar inte på betydelselösa personer.

Jag hoppas dina mediciner hjälper.

Det här är privat personer som övervakar

#15 av: Maria

 Vad har du som gör dig övertygad om att du är övervakad? Är du så intressant?
Har du funderat på logik och rimlighet?

Ja får jag tänker en sak och hör grannen skrika Jävla *****

Psykoser tar inte semmester!

Jag upplever också att människor skingras när jag kommer.

Har inte pratat med någon och ser inte udda ut. Är normalt klädd.

#18 av: Hera

Ja modellbyggare brukar vara så intressanta att man lägger pengar på övervakning i 10 år. Eller inte.

Tycker du slå be om ny medicin för den du får nu verkar inte tillräckligt bra.

Jag får redan medicin och det är den bästa!

#19 av: Calcifer

Om du inte uttalat terroristhot eller liknande så finns det inte på kartan att du skulle bli övervakad på det sätt du tror. Det finns inga resurser till det, inga pengar till det, och inget att vinna på det.

Du bör ta upp denna paranoia med psykiatrin eftersom den inte är grundad i verkligheten.

Dom vill avskaffa välfärdssamhället

Dom har dombeslut på att övervaka mig är inte det rimligt nog?

Vi tar ju in människor med diagnoser kanske det är i ett forskning syfte hur man ska hantera människor?

#20 av: Maria

#12 Du skriver att många pratar illa om dig men det kanske kan bero på att du är underlig. De kanske inte riktigt vet hur de ska hantera dig och hela situationen runtomkring dig. Du verkar ju vara en aning kufisk och då kanske folk drar sig undan när de inte riktigt vet hur de ska hantera allt.

Har du någon gång frågat?

Nej ser normal ut och är inte konstig går normalt klädd

Pratar bara med några få personer

#27 av: Hera

Så var det det här med att ta ansvar över sina handlingar istället för att skylla på alla andra Gapskrattar

Det var längesen man blir ganska lätt avstängd på flashback om man inte har koll på sinna konton.

#33 av: Calcifer

Men du har inte givit något bevis på att någon faktiskt övervakar dig. Därför finns det heller inget bevis för att tråden hör hemma på denna sajt eller att det handlar om mobbing.

Dom har raderat mina bevis har inte så mycket kvar!

Det är ju värre en så men Vet inte om Diskriminerings Ombudsmannen kommer tro eller Polis. Ni tror ju inte heller så vad ska man göra?

#42 av: HundochKatt

Jarl, ibland måste man välja mellan att bli trött och må bra än att gå med vanföreställningar som du gör. För du mår verkligen inte bra av att ha dina tankar om förföljelse och spionage. Hjälper medicininen mot vanföreställningar så skulle jag verkligen råda dig att ta det där med tröttheten.

Jag tar mina mediciner

Och läkaren gav mig Paranoid schitsofreni snabbt när dom övervakade mig.

Jag berättade inget men dom gav mig diagnosen från klar himmel.

#42 av: HundochKatt

Jarl, du kommer aldrig att få medhåll för dina vaneföreställningar om att folk spionerar på dig. Det spelar ingen roll vad och hur mycket du skriver om ämnet, ingen kommer att hålla med dig om det.

Hur kommer det sig att psykosen tar semmester eller försvinner på högtidsdagar?

Psykoser tar alldr5ig leddigt!

Hur kommer det sig att människor vet om mina hemligheter utan jag sagt något?

Hur kommer det sig att människor vet om vad jag vill utan jag sagt något?

#43 av: Calcifer

#40 Därför detta handlar inte om mobbing, det handlar om en paranoia som inte är grundad i verkligheten. Du kan inte säga annat än "de bevakar mig" och de har "stulit mat" från dig. Det är inte mobbing, skulle det vara sant handlar det om något värre som ingen här kan hjälpa dig med utan då måste du vända dig till polisen. Om de anser att det du påstår inte stämmer så måste du prata med psykiatrin om dessa tankar.

Vad ska jag göra då när dom snorr mina bevis?

Har lås på alla dörrar men dom måste ha nyckel dom får inte komma in här men dom brytter ständigt mott lagen.

#47 av: Calcifer

Men vad har det med mobbing att göra? Du kan fortfarande inte ge några svar på varför någon skulle övervaka dig, eller vem som gör det, och du vägrar svara på inlägg där folk råder dig att kontakta polisen om det nu skulle vara så att det du säger stämmer.

Om du inte kan ge klara svar på frågorna så ber jag dig att vända dig någon annanstans då det är tydligt att det handlar om en mental ohälsa och inget som är relevant för sajten.

Jag har bråkat med en granne som jobbar på kommunen för det var lyhört i lägenheterna sedan dess har jag varit övervakad.

Röddflagad eller dombeslut?

#48 av: HundochKatt

Lite symtom? Jag tycker att det verkar som att du har väldigt stora symtom och dessutom tycker jag inte något av det du visar på bilderna verkligen tyder på att någon hackat in sig på din dator. Det är vad DU TROR, men det bevisar ingenting.

Men det är du som väljer om du vill ta din medicin eller inte, det är dock väldigt tråkigt om du ska tjata sönder folk här på iFokus med dina vanföreställningar. Hade ju varit trevligare om man kunde diskutera med dig på olika ställen på ett normalt sätt om allt mellan himmel och jord,  men det fungerar ju inte tyvärr eftersom du har allt detta i huvudet. Människor kommer att ta avstånd från dig.

Dessutom som Calcifer skriver så har inte detta något alls med mobbning att göra utan har med din hjärna att göra, tyvärr.

Detta är mer alvarligare hur vet vi om inte andra personer blir utsatta på samma sätt med diagnosen Paranoid schitsofreni?

Hur vet vi att ingen kränker derras rättigheter?

#50 av: Calcifer

#49

Därför att du inte på ett klart och tydligt och vettigt sätt kan förklara hur det skulle handla om mobbing. Du har inga bevis för att någon övervakar dig, det enda du har är att tydligen snackar hela byn skit om dig - hur vet du det? Om du och en granne bråkade högljutt är det inte konstigt om övriga grannar blir sura, det får man stå ut med, och det är inte heller någon vuxenmobbing. Ingenting du sagt finns det någon som helst logik i och jag förstår inte vad du vill ha ut av tråden.

Om vi säger man är sjuk är det inte troligt att dom vill veta ens tankar?

#51 av: HundochKatt

#49

Det där sitter bara i ditt huvud. Och om det vore så att "hela byn snackar skit" så kanske det beror mer på ditt beteende? Hur du pratar om just dina vanföreställningar som om det verkligen var så.  Fast det bara sitter i din hjärna pga din diagnos paranoid schizofreni.

Alla människor vet tex. inte om att du har denna diagnos och att det är därför du beter dig "egendomligt" och det är klart att då bjuder du ju in folk själv att prata om dig vare sig du vill eller inte. Det är inte mobbning för det handlar mer om att gå handgripligen på dig både verbalt och fysiskt.

Kommunfolk har inte rätt att bevaka någon, så du kan glömma att du är övervakad och att de gjort intrång i din dator osv.

För att bevaka någon krävs en hel del, tex. misstanke om terrorism, ligor med knarkhandel och sådant och det är inte så bara att sätta upp kameror och mikrofoner utan det är en byråkratisk process innan tillstånd kan ges och du är definitivt inte högintressant för polisväsendet.

Har inte ett udda beteende och pratar inte om mina tankar med folk.

Sen när har lagar fungerat i sverige?

Alla backstabbar och pratar skit om folk mindre och mindre brott blir lösta.

Om man är sjuk är det inte troligt att folk vill veta hur man täker jag mådde väldigt dåligt i min ungdom.

Men hade svårt att ta hjälp.

Det lädde till att min familj pratade dagligen med mig och försökte hjälpa.

Men när inte det gick började grannen att övervaka och jag blir övervakad dagligen

Trotts jag skött mig i flera år!

Jag har inte några halusinationer

Och litar på mitt fulla sinne det jag ser är det jag ser.

Vet ju inte vart tråden skulle passa finns ju inte männskliga rättigheter eller juridik advokat! Ni tror ju inte mig så varför skulle polis eller andra DO tro mig

Jag försöker bara att förbättra mitt liv.

Jag vet inte vad jag ska göra?

Slutligen har jag köpt och scanat min lägenhet efter buggar och den ger utslag Också har jag köpt en RFID jammer som hindrar dom lite.

Calcifer
2017-11-11 16:54
#53

Nu låser jag tråden då detta pågått för länge. Du har fortfarande inga svar på varför det skulle höra hemma på sidan. Jag råder dig att kontakta polis och psykiatrin om du nu verkligen tror på detta själv. Tydligen kan ju "dem" (vilka de nu är) ta sig in och ut ur din lägenhet trots flera lås vilket inte är rimligt för fem öre.

Detta är inte mobbing.

Mvh Admin


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: