Mobbing iFokus

Mobbing

Etikettoff-topic
Läst 642 ggr
Calcifer
0

Mindre aktivitet

Hej gott folk!

Aktivitetsnivån har sjunkit något här, så jag tänkte kolla om det är så att ni helt enkelt inte har något att skriva eller om ni är missnöjda med något? Det går alltid bra att starta nya diskussioner eller dela med er av åsikter i de existerande trådarna om det är något som ni funderar över. Har ni förslag på artiklar kan ni antingen komma med dem till mig eller helt enkelt skriva dem själva. :)

Jag har haft rätt fullt upp, men har varit online många gånger per dag och kollat till sidan, men som sagt har vi en liten paus i aktivitet just nu verkar det som. Jag hoppas det inte är permanent. :)

Kram till er, och hoppas ni haft en fin helg!

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Cahira
0

Är nog många som börjar jobba efter semester och börjar skola efter sommarlov så tar nog en stund innan folk har en bra rytm igen. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Calcifer
0

Kan nog vara så. :)

Cahira
0

För mig är det rätt mycket nu i hösttider så. Blir nog bättre när det blir oktober eller så, sedan lugnare igen runt julstressen. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Gronstedt
2

Jag tror att kanske inte så många hittar hit.

Du kanske skulle göra reklam för sajten på övriga iFokus? Bara en tråd på om att Mobbing är aktivt igen. Och så kan du fråga sajtvärdarna om du får skriva en tråd mer detaljerad tråd som presenterar Mobbing iFokus på sajter som Tonåringar, Barn, Barnens, Nära föräldraskap, Relationer, Feminism, Bokstavsfolk, Social fobi … som har ämnen som kan komma närmare det vi pratar om här.

Calcifer
2

#4 Jag har redan hört av mig till några sajtvärdar men ska kolla runt lite mer. Du har säkert rätt. Tack för tipset. :)