Mobbing iFokus

Mobbing

Etiketter19-skriv-av-dejmobbing-i-samhälletmobbing-bland-vuxna
Läst 461 ggr
En som ser
2021-05-11 19:49
5

Bevakad i sitt hem

Det som Jarl har tagi upp i sin diskussion händer idag i Sverige.

Han ärmobbad i sin hembygd alla känner tydligen honom.

En del tycker att det ärkul att förstöra någons liv.

Jag har blivit utsatt för stalking precis likadant som Jarl.

Jag är bevakad. Så fort man vill ha hjälp med att bli fri från plågoandar. Då är andra som inte förstår situationen med att säga att personen som mobbas är sjuk.
Sjuka är väl dem som mobbar och är jävliga.
Kram till Jarl.

Maria
2021-05-11 21:02
1

Vem är Jarl?

/Maria

Herveaux
2021-05-11 21:10
2

#1: Jarl var en tidigare medlem som skrev mycket om att han upplevde sig övervakad i sitt hem, avlyssnad av grannar och var övertygad om att han fått diverse mikrochip instuckna under huden medans han sov.
I en del inlägg skrev han om att han vårdades för bla psykos och schizofreni (om jag minns rätt) men han tolkade vården som diverse övergrepp och att han ingick i ett socialt experiment.

Hoppas killen mår bättre idag.

// Harley

[Moon AppleGrey]
2021-05-11 21:11
2

#1: Hen syftar nog på denna tråd från 2017: varför blir jag övervakad i mitt eget hem

Diskriminering/anti/Allt om mobbing/2007/-//Allas rätt/Här är sajten för föräldrar till barn som mobbas och misshandlas i skolan. Många föräldrar och anhöriga mår mycket dåligt av att deras barn/barnbarn mår dåligt i skolan. Här träffas man och kan skriva av sig och få råd och stöd av andra i samma situation. vägra mobbning/kränkning/mobbning/skolmobbning/politik/ vuxenmobbing/åtgärder/mot mobbingsajter/mobbare/mobboffer/mobbinglagen/trakasserier/,föräldrar/våldet på gatorna/ barnmisshandel/forums/skolrektor/debattera/mobbningsteam/skolsköterska/artiklar/berättelser/frågor om mobbing/hem och skola/gratis rådgivning/skadestånd/dom/polisanmälan/domstol/advokater/jurist/anklagad/mobbare/ mobbing i skolan/mobbing på arbetsplatsen/skolmiljö/mobbing av lärare/flytta mobbare/mobboffer/nätmobbing/varför mobbar barn/undersökningar/mobbningen ökar/studie om mobbing/chefen mobbar/motarbeta mobbing/berättelser om mobbing/hantera mobbing/våldet i skolorna/mitt barn är mobbat/bokstavsbarn/vuxna som mobbar/våldet i skolorna ökar/vänner/orättvisor i skolan/utanförskap/nollning i skolan/skoluniformer/mina föräldrar dricker/skolvägran/skoldanser/skolmat/hoppa av skolan/skolan suger/föräldrar i skolan/föräldramöten/äntligen jullov/kränkande behandling av barn/trakasserier i skolan/sexuella trakasserier i skolan/attityder i skolan/skolan mörkar/skolan gör inget åt mobbningen/skolans skyldigheter/elevens rättigheter/jullov/vetgirigt/klurigt/torterad/ungdomsbrottslighet/fyrverkerier/gott nytt år/nyårslöften/
91Marran
2021-05-12 17:05
2

Hade jag blivit bemött som i tråden så hade jag inte orkat med livet till slut. Förneka någons verklighet… Det är inte okej!
Tänk er om det var tvärt om. Att folk sa att du är övervakad men du vet att det inte stämmer. Hade du då ändrat din syn på livet bara för att någon säger det?

Medicinen minskar sjukdomstillståndet. Men du är fortfarande sjuk. Det är inte som att ta en huvudvärkstablett. Tar du en huvudvärkstablett så försvinner symptomen. Tar du psykmedicin så trycker du bara ner själva sjukdomen. Du har fortfarande problem samtidigt som folk anser dig frisk.

Jag hoppas att det gick/går bra för honom.

Mvh
Mig

[Moon AppleGrey]
2021-05-12 18:17
0

#4: syftar du då kommentarerna i den tråd jag länkade till?

91Marran
2021-05-12 18:26
0

#5 Ja glömde skriva det. Någon får gärna lägga in det i min kommentar.

Mvh
Mig

[Moon AppleGrey]
2021-05-12 18:51
0

#6: okej, då förstår jag hur du menar.

Blackhugin
2021-08-08 03:22
1

Hej det är mig ni pratar om har inte mått så bra men lever fortfarande.
Jag har haft LPT i tio år och får sprutor en gång i månaden!
Men övervakningen har fortsatt både JO Anmält och polis anmält. men inget händer. Det finns fler i världen som upplever samma sak att folk kan läsa deras tankar och blir övervakade det är gangstalkning. Och target individual. Det är nya världs ordningen. New world order.
Så fungerar sprutorna nä det gör dom inte efter som det är övervakning för forskning har aldrig gått med på detta.

Man ska bli hjält av psykiatrin inte övervakad.

Jag vet inte hur jag ska legitimera mig som användaren men hamnade i bråk med andra och sen flippa trådarna ut och jag vart avstängd. Ska inte bråka mer.

hoppas ni förstår

Si Vis Pacem Para Bellum

Blackhugin
2021-08-28 15:17
1

Fattar inte varför dom ska mobba jag är jätte snäll och god människa har aldrig skadat någon eller snackat skit om någon.
Antingen
är dom nazister som hatar olika eller så hatar dom goda människor?
Jag har gjort udda saker men vem har inte det ingen är perfekt.
Din fiende är bara en annan vän som du inte känner.

Hoppas det blir bra för dig "En som ser"

Ingen ska bli mobbad
peace

Si Vis Pacem Para Bellum

Maria
2023-01-27 08:35
8

#8 Är det du som är Jarl?

/Maria

91Marran
2023-01-27 09:16
0

#10: Gammal tråd.

Mvh
Mig

Calcifer
2023-01-29 09:03
7

#9: Cheesus, är du tillbaka igen, Jarl? Skrivförbud direkt, nu när jag ser att du bekräftar vem du är. Du vet varför. Ta hand om dig och utforska resten av iFokus istället för att trampa in här igen.

Må gött.

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"