Mobbing iFokus

Mobbing

Etikettoff-topic
Läst 715 ggr
Calcifer
2013-09-30 07:40
0

Frånvaro!

Hej hallå, go vänner.

Nu blir det lite frånvaro från min sida. Klockan är lite över halv 8, om två timmar går jag till bussen, och om tre timmar sitter jag på tåget mot Arlanda. Äntligen är det dags, idag flyttar jag till Japan! Jag landar inte fören ungefär klockan 2 på morgonen er tid (9 på morgonen min tid), så dels kommer ni inte höra ett pip från mig idag och dels kommer jag behöva någon/några dagar innan jag har tid att skriva artiklar och starta diskussioner igen. Jag ska försöka komma in imorgon och kolla läget och svara på några diskussioner jag sett senaste dagarna men inte haft tid att delta i.

Men som sagt, ge mig några dagar innan jag kan bli lika aktiv som förut. Tills dess finns Cahira, vår medhjälpare, om ni har några frågor eller det gäller regelbrott eller dylikt. Jag finns tillgänglig via PM också och svarar så fort jag kan.

För övrigt har såklart duktiga jag lyckats bli stormförkyld så jag kommer försöka kurera mig så fort jag landar, ta det lugnt och boa in mig etc. Har ju upprop i skolan på fredag och har helt enkelt inte tid att bli ordentligt sjuk!

Tack för er tid, ha några riktigt bra dagar hörrni!

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Gronstedt
2013-09-30 09:41
1

Åh, så nu bär det av? Otroligt spännande - och läckert att ta ett så stort steg! Tänker på dig!

Calcifer
2013-09-30 14:15
1

Tack!

Sitter på flygplatsen i Helsingfors och sörplar te, om två timmar lyfter planet mot resten av mitt liv!

lollolovee
2013-09-30 14:28
0

Ha så kul :D

Calcifer
2013-09-30 14:30
0

#3 Tack. :)

[Emma--]
2013-09-30 20:24
0

Spännande :)

Cahira
2013-10-01 01:04
1

Eftersom du inte ser detta förrän du är framme troligen så säger jag: Hoppas resan gick bra! 🌺

Krya på dig. ❤️

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Calcifer
2013-10-01 09:25
4

HEJ TOKYO.

Magi-cat
2013-10-05 08:00
2

Lycka till! 🌺

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Calcifer
2013-10-05 08:04
2

Det går riktigt fint, jag kommer in i banorna. Och har skaffat ifån med interwebs så jag kan nog vara relativt aktiv här nu ja. 😃