Få upp aktivitetsnivån - Tävling!
Jag tänkte vi skulle göra ett gemensamt försök att boosta aktivitetsnivån lite. Det är nämligen så att jag har rätt mycket Guldmynt som jag aldrig använder, så jag startar härmed en liten tävling för att försöka väcka liv i sajten igen.
De TRE användare som aktivast hjälper till att väcka liv i sajten vinner Insider av mig! Har man redan Insider får man naturligtvis ställa upp ändå, för att hjälpa till att hålla oss flytande.
Hur ni går till väga väljer ni helt själva - annonsera på era egna sajter, eller på andra sajter (där ni fått tillåtelse om det, naturligtvis), starta nya diskussioner, skriva nya artiklar, eller via PM tala om för vänner att sajten finns osv.
Det finns inget specifikt datum då tävlingen avslutas, utan jag kommer dela ut Insider till de som tydligast är mest aktiva på sajten, samt de som länkar mig via PM till andra ställen där de gjort reklam för mobbing.ifokus.
Kan man inte vinna Insider men ändå vill vara delaktig kommer jag framöver göra en officiell lista på de som varit med och hjälpt till och där hamnar man oavsett om man vunnit Insider eller inte, eftersom alla som hjälper till naturligtvis förtjänar ett stort tack!
Har ni fler förslag på hur vi kan väcka liv i sajten igen så är det bara att framföra dem! T:ex om ni har exempel på trådar vi kan starta eller så.
Väl mött och lycka till mina vänner!
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
Det visste jag faktiskt inte, tack för tipset!
#2 Vet dock inte om det bara är folk som är med på iFokus som är medlemmar där. https://www.facebook.com/groups/107616529273946/?fref=ts
Tack ändå för tipset. :)
Ja, absolut får du det!
Men. . . Kommer det inte bli svårt att göra en rättvis bedömning när det sedan ska delar ut Insider? Bara en fundering, man kanske inte ser allt som personerna har gjort för att få upp aktiviteten?
#7 Allt som sker på DENNA sajt kommer jag hålla stenhård koll på. Gör man något på annan sajt så har jag skrivit att man måste kontakta mig och antingen länka eller tala om det eller lämna screenshots om man nu vill. Än så länge är det mest de som redan har Insider automatiskt pga att de är värdar etc som deltagit - så jag antar att de mest vill hjälpa till för att hjälpa en viktig sajt att hållas vid liv och inte för att de vill ha Insider.
Men som sagt, allt som sker här kommer jag hålla koll på, händer det på annan plats måste man själv ta ansvar för att meddela mig om vad man gjort för jag kan inte gissa mig till vart man kanske annonserat. 😉
#8 jaha, ok :-D
Dum fråga kanske, men vad är Insider? 🙂
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
Tack vallhund, jag satt på mobilen när jag först såg inlägget och glömde helt bort när jag kom tillbaka till datorn att svara!
#11 Tack vallhund, då fattar jag. Ganska ny här.
#13 Om man inget frågar får man inget veta. :)
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
#14 🙂