Mobbing iFokus

Mobbing

Etikettmobbing-på-internet
Läst 1260 ggr
[JollyJustin]
0

Hjälp! Snälla!!

Asså det är skit jobbigt! Det är en tjej som hackar på mig hela tiden på iFokus, jag säger inte vem.

Hon kallar mig för omogen jävel,idiot,tönt m.m

Jag har spärrat henne men hon kommenterar mina trådar!

Jag vill inte att hon ska hålla på sådär!

Jag vill nästan radera iFokus och jag känner mig lite ledsen för att hon gör sånt. Ifokys är kul förutom när alla hackar på mig.

Jag är inte vemsomhelst!

Personen kommer säkert se denna tråd :(

Ville skriva av mig och få hjälp

[Majbot]
0

Skriv till admin för iFokus :o Om hon uppenbarligen hackar på dig så borde hon bli bannad eller något kan man tycka..

[JollyJustin]
0

Vart hittar man admin iFokus.

Jag mår dåligt att vara inne, ska kanske radera iFokus pga att många är emot mig helatiden (typ gruppgrej) + att 2 andra mobbar mig men mest hon jag skrev om. Hon hackar på flera.

Skrev till Niklas o han svara nte

[Majbot]
0

Har varit med om det själv, men då om ett väldigt känsligt ämne. Blev felaktigt anklagad och fick skrivförbud i en vecka för att folk med Insider gick emot mig. Skrev till admin som fortfarande försöker lösa det vad jag vet.

Löser inget att bara ta bort. Tycker du ska försöka kontakta admin istället. Testa supportsidan?

[JollyJustin]
0

Okej tack. Alla trådar jag gör får jag hack o sånt på.

Så jag vågar inte göra så många trådar mer, då kommer fler hata mig

Men ska skriva på support, tack så mkt

[Majbot]
0

Lycka till!

[JollyJustin]
0

Hon säger atthon ska anmäla mig 😭

Karmatarerskanise
0

Du får kontakta sajtvärdarna på de sidor som hon är på dig. Supportsajten kan inte göra något åt det och killarna bakom iFokus hänvisar till sajtvärdarna.

[JollyJustin]
0

Okej , men om de är emot mig?

Karmatarerskanise
1

Du skriver att du blockerat henne, då kan inte hon inte kontaka dig privat här inne. Så om det sker ute på iFokus sidor får du ta det med sajtvärden på den sida som det händer.

[JollyJustin]
0

Innan hacka hon på mig på pm o trådar men nu trådar för att jag blocka henne. Ska bra med sajtvärd

Karmatarerskanise
0

#10; bra, för det är sajtvärden som kan blockera om denne tycker att det behövs.

[JollyJustin]
0

Väntar på svar

Calcifer
3

Det är emot sajtens regler att starta trådar rörande händelser på iFokus. Har man problem med en användare på iFokus vänder man sig till respektive Sajtvärd alternativt Niklas.

Tråden låses därför och jag hänvisar Kakisen123 till skrivreglerna för mobbing.ifokus!

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Inlägget är låst för nya kommentarer