Hatar min klass
Mobbning i skolan och internet:
Jag måste bara få ut detta!
Jag hatar min klass!
Dem är så fruktansvärt elaka!! (inte alla, men majoriteten)
Och det är bara mot mig, för att jag är annorlunda..
Jag vet att hata är ett starkt ord, men dem har bokstavligt talat förstört mig…
Har bytat klass nu, men har inga vänner..
Jag är ensam…
fml orkar nt mer..
*
*
*
Mobbning hemma:
Min pappa har alltid varit så himla elak mot mig, min bror och syster.
Han har sårat oss för evigt och det finns ärr som nog aldrig kommer läka.
Han har ALDRIG slagit oss däremot. Han använder sig av ord.
Ord kan göra mycket skada.
Min bror som också blev utsatt hade inget annat val än att ta ut sin ilska på mig. Många gånger har jag blivit nedslagen av honom.
Jag i min tur var också tvungen att ta ut ilskan.. Det började med raseriutbrott i skolan och när jag fick hjälp för det utvecklades det till ilska mot mig själv.
Jag är så himla trött på att folk ska gå runt och vara elaka.
Dem förstår inte hur mycket dem förstör…
Det värsta med all våld, både fysiskt och psykiskt, är att jag inte kan gå ut i kortärmat på sommaren längre.. :'(
För jävligt. Jag blir så förbannad. Kämpa på! Finns ingen annan väg.
Prata med din mamma och se om du kan få stopp på det här.
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Jag tycker du ska söka hjälp hos skolkuratorn. Sen även att du ska prata med din mamma, och se om hon kan hjälpa på något vis. Ett förslag är att ni tillsammans med soc ordnar en så kallad avlastningsfamilj, dvs en annan familj dit du åker en eller två helger i månaden, och åtminstone får lite ro från det kaos du har hemma.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
Jag har pratat med min mamma och jag går regelbundet på bup… Min mamma o pappa bor inte tillsammans så hemma hos mamma är det lungt.. Skolkuratorn är (sanning) en gammal pundare, har svårt att lita på hennex dessutom hittar hon inte till bup, vilket jag tycker ska vara obligatoriskt. Skolan påstår att mobbning inte existerar där även fast vi har lagt fram konkreta bevis på att mobbning förekommer. Dem har inte gjort ett skit. Jag och mamma funderar på att anmäla skolan till skolverket…
Tycker definitivt ni ska anmäla. MÅSTE du åka till din pappa?
Skolor har tyvärr den attityden numera, jag har behandlats lika dant som du ts med mobbing i skolan. Man blir så förbannad och finns om du vill prata av dig mer enskilt.
Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!
Jag måste inte, men jag får dåligt samvete om jag inte träffar honom…
Skolan ska anmälas…
Om du inte måste skulle jag föreslå att du åker dit mer sällan.
Håller med. Kan inte han hälsa på hos er om han vill träffa dig så du har mamma med dig?
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
När han började betala underhåll till mamma så sa han upp kontakten med henne.. Dem pratar inte what so ever längre…
Och han ringer mig minst 7 gånger om dagen… Brukar igga honom, men då börjar han kalla mig för en massa saker, och säga att ingen älskar honom och berätta hur dålig jag är på att vara dotter…
Så jag vet faktist inte vad jag ska göra…
När vi var små så ville mamma att han skulle få besöksförbud för att träffa oss, men när bup pratar med honom så är han super charmig och alla tjejer och killar säger: Men vad är det för fel på han…?
Så himla trött på detta just nu…
Cornelianova. Styrke kramar till dig.
Barn har rättigheter, föräldrar har skyldigheter. Barn har inga skyldigheter vis a vis deras föräldrar.
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.