OT: Låtar som gör er glad?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Länka gärna youtube videos till låtar som peppar er när ni har det tungt, eller som bara gör er glada i vanliga fall!
Jag börjar med Famous Last Worlds av My Chemical Romance. En låt som verkligen… enligt mig skriker j*vlar anamma. Får mig att känna det som om… jag inte är ensam, och som att jag är SÅ STARK för att jag orkat gå igenom vad jag gått igenom och fortfarande står på benen. Speciellt refrängen då, "I am not afraid to keep on living". Ska definitivt tatueras en dag. :)
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
G Dragon - One of a Kind tilltalar mig så otroligt mycket! Jag tyckte inte ens om låten första gången jag hörde den, men den fångade mig, jag spelade den igen.. och igen.. och igen.. och nu totalälskar jag den!
Yes sir, I'm one of a kind!
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
#1 Inte min stil, men jag kan förstå varför du gillar den! :)
Jag lägger in Safe and Sound också från sångaren av My Chemical Romance och Kyosuke Himuro. Så underbar. Den låten gör mig glad på alla sätt och vis.
#2 Kan inte lyssna just nu så får vänta tills imorgon. :) Min musiksmak är jättebred. Allt från ballader till growling metal och ungefär allt som trillar mellan stolarna på vägen dit. 😛
Har jättemycket glad musik egentligen, men det står still i huvudet just nu. 🤔
#2 Ja det är min också. Jag lyssnar mest på rock, pop, klassiskt. Men det finns låtar av jättemånga olika genres på min iphone. ^^
Inte direkt "populärmusik" men visst blir man lite upplivad av detta?
Alls ser så glada ut dessutom, nästan så att man vill säga att det var bättre förr….
Shine On You Crazy Diamond
#5 Det är något speciellt med dragspel. ❤️ Min morfar var en riktig hejare på dragspel!
Påminde mig om denna! 😃 Denna gör mig glad!