Hur ska jag lösa det ?
Allt har bara blivit värre med min klasskompis nu i stället för att kräva cigg och hota så har han i stället börja säga VAD GLOR DU PÅ och ibland även slänger ur sig andra meningar. Och sen ge onda arga blickar på mig och lärarna bryr sig inte ett dyft utan låter detta föregå dom ingnorara att jag mår spykist dåligt av detta. Dom har inte löst ett dyft åt mig och jag känner mig allt mer otrygg att gå i skolan orkar inte ta tag i saker hem för jag mår så dåligt av det hela skiter hellre i skolan då ingen lyssnar på mig eller bryr sig UTAN SÄGER JA VI HAR JU LÖST ALLT ! Löst knappast han går ju fordrade på mig med blickar och arga meningar som sätter sig i själen ännu mer är helt knäckt orkar inte mer. Just nu sitter jag och gråter tårar och livet är bara ren skit. Det är inte jag som har gjort något men ändå ska jag få mer skit tillbaka från lärare och klasskompisen. Drar mig från att gå i skolan och den dagen jag går så gör jag uppror och skiter typ i allt lärarna säger. Hur gör jag för att inte mista mina pengar ? Då det inte är mitt fel någonting att detta pågår utan bara är osynlig och slag påse som man vägrar lyssna på. Jag måste få byta skola snart så det går annars orkar jag inte :(
Kan du prata med andra vuxna i skolan? Rektor, kurator, andra lärare? Dina föräldrar? Får du någon hjälp via BUP pga allt du går igenom? Annars kan det ju vara en bra idé för man ska absolut inte behöva känna som du gör!
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"