Mobbing iFokus

Mobbing

Etikettallmänt
Läst 1495 ggr
Calcifer
9

Anonymfunktionen tas nu bort.

Då funktionen nu har missbrukats rejält tar jag bort den för utvärdering, jag ber om ursäkt för detta men då det inte bara är jag som blivit anklagad för diverse saker utan även andra medlemmar på iFokus så känner jag inte att jag har något val. Om personen som gömmer sig bakom anonymfunktionen kontaktar mig via PM för att som en vuxen människa diskutera det som stör dem så kommer funktionen tillbaka.

Hemskt trist att en människa ska förstöra för alla andra.

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Karmatarerskanise
5

Det är så jäkla trist att fega människor inte vågar stå för sina åsikter och förstör för andra  :(

Calcifer
2

#1 Ja, jag håller med. Nu när jag sitter vid datorn är det väl ok, för då kan jag ta bort allt eftersom. Men jag kan ju inte vara online dygnet runt, tyvärr.

Fridaaaa
1

Håller med #1 :/

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Calcifer
2

#3 Ja, jag med. Hade det bara riktats mot mig hade det inte stört mig nämnvärt, men då det även riktades mot andra så blev det lite för mycket.

Karmatarerskanise
0

Jag skickar ett tips per pm

Calcifer
0

Merci! #5

Karmatarerskanise
1

Done :)

Haku
0

Vad trist, men lika bra att den togs bort då!

Calcifer
0

Det kan hända att den återkommer, jag fick ett bra tips från Hera så ska fundera på det.

Haku
1

#9 Hur skulle du då göra om den återkommer för att onödiga anonyma kommentarer inte ska ske? :)

Calcifer
4

#10 Det är inget jag går ut med publikt.

catcult
1

Tycker att det är skittrist att Anonymfunktionen försvann. Många som blir mobbade har enorma problem med skamkänslor och vågar därför inte skriva med sitt vanliga nick.

"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six

Aleya
0

#12 tyvärr så går det på detta viset då folk missbrukar funktionen. Det är otroligt tråkigt, men vissa måste bara trolla och klanka ner på andra. 😕

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Calcifer
2

Jag jobbar på att kunna ta tillbaka funktionen. :)

Aleya
1

#14 du ska ha eloge för att du är villig att ha hand om det arbetet det tillför. 👍
Jag hoppas att du hittar en lösning. 🙂

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Calcifer
2

#15 Det är inte lätt alla gånger, men annars är det faktiskt en trevlig (eh, skumt ordval kanske) sajt att ha hand om. Man blir varm i hjärtat när folk stöttar varandra och så. :)