Mobbing iFokus

Mobbing

Etikettundersökningar
Läst 1006 ggr
[LenaB]
0

19/11 God morgon...

Lite sent för godmorgon kanske….Glad!! Jag har varit uppe i natt för min lille son har varit krasslig så man är lite trött i dag. Hur har ni det i dag?

Vh LenaB

Faxlin
0

Usch då. Mår sonen bättre?
Här är det som vanligt. Sitter och förbereder mig inför mötena med skolan.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[LenaB]
0

Han har åkt på en förkylning. Han har asthma också så det blir lite extra besvärligt när han blir sjuk. Men han är vid gott mod och har parkerat sig vid tv:nGlad!

ja just det, du skulle ju iväg på möten denna vecka. Hoppas det går bra och att ni får till stånd en förändring. Håller tummarna!!!

Vh LenaB

V-lang
0

Jag har varit uppe på lasarettet med min ena dotter, snart kan dom nog ge mig ett rum där uppe så kan min familj bo där uppe så slipper man åka upp fram och tillbaka varenda vecka =)

Visst är väl tv-apparater en väldigt bra uppfinning när man har sjuka barn?…hur skulle man kunna klara sig utan den Fundersam

[LenaB]
0

Ja, de är både på gott och ont. Men jag är glad att mina barn inte tittar så mycket på tv utan är ute mest.

Jag har också haft det så tidigare men det har blivit mycket bättre med åren. Tack och lov!! Mina har asthma. Vh LenaB

SusanneStromstedt
0

God morgon!Mitt yngsta barn,Rebecca,är 15 år.Hon sköter sig själv i stort sett.Jag är bara där och fångar upp ifall det behövs.Jag går och skrotar hemma hela dagarna eftersom jag är sjukpensionär.Det blir mycket sittande vid datorn,både vad gäller läsa i olika sajter och förkovra min poetiska ådra.Jag skriver mycket och det är mitt underbara lufthål.

Jag gillar att denna sida kommit till och kommer att hänvisa hit till de som behöver ett ställe att vara på./Susanne