Mobbing iFokus

Mobbing

Etikettoff-topic
Läst 679 ggr
[LenaB]
0

God kväll!

Hoppas ni har det bra så här på lördagkvällen. Här i Halmstad snöar det! GladSkönt att sitta inne nu i värmen. Ha en bra kväll alla!

Vh LenaB

Melina.
0

Ja, skönt att sitta inne nu, har varit ute i kylan hela dagen. Skulle hjälpa mamma att handla ett par grejer, men det blev att vi sprang i fyra affärer istället för en.. Fötterna höll på att förfrysa.

Här i Sthlm har den lilla snön som föll igår blivit till is.

Ha en fortsatt trevlg kväll! Flört

//Melina

V-lang
0

Gokväll allihop!

Här har det varit grått och kallt hela dagen, mitt på dagen var jag ut i skogen och plockade lite granris…usch vad jag frös om tassarna Förvånad

När gubben kom hem vid 17 tiden gick vi ut på våran framsida och började sätta upp våran julbelysning, vi kom in efter 3 timmar och då fick han nästan hacka loss mig från altan *huttrar*

Melina.
0

God (tidig) kväll idag också Skrattande

Idag har jag inte gjort ngt särskilt. Har kommit fram till att det är kundaliniyoga jag ska börja på, och att jag borde sätta igång å jobba med skolarbete som jga ligger efter med =S

Och så har jag såklart inte glömt bort att rädda lite gammelskog. www.ettklickforskogen.se Gå in där! Jag har gjort den till startsida, så att jag ska komma ihåg å klicka varje dag.

Hlsn Melina