Mobbing iFokus

Mobbing

Etikettoff-topic
Läst 811 ggr
[LenaB]
0

14/12 God morgon!

Äntligen fredag! Önskar er alla en härlig dagGlad

Vh LenaB

Hoppfull
0

Tack och detsamma!! Glad

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

medde
0

God morgon. Hoppas ni alla har och får en fin dag.

Sitter här och vet inte vad att göra ang skolan där min tös går, eller i huvudet taget kan jag göra något? När jag har hämtat henne då hon slutar så har henes skor varit fulla med snö, utkastade på gården etc. Men igår hade hon sina relativt nya Tretorn stövlar på sig, när jag hämtade henne så var dom lite tunga så jag kollade dom extra, vad jag då märkte var att dom var fulla med vatten trodde jag.!!! Tänkte rent ut sagt Jäv…ung..,men ok tog dom till torkskåpet i skolan, tösen fick ta tofflorna på sig hem. Idag när jag lämnade henne så hämtade jag dom för att torka hemma som det är helg. Men nu till saken. Det luktar kiss i stövlarna!!!!! någon har kissat i stövlarna.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

SusanneStromstedt
0

God morgon på er!Sitter här och ögnar igenom allt skrivet för att kunna klura ut ett svar till de som behöver…Försöker samtidigt plita ner texter som jag haft i huvudet ett tag nu.Såg på poetsajten att det hunnit bli 500 st sammanlagt nu.Detta är bara sen i januari.Kanske jag har skrivit slut på mig själv för det känns svårare och svårare att "tänka i ord"…kanske jag helt enkelt har skrivit av mig de värsta plågorna och måste vila ett tag,vad vet jag.Inget planeras för dagen iallafall….

Blir nog bättre när gips och stygn försvunnit.Oskyldig

[LenaB]
0

Medde: Men fy så otäckt! Låt skolan ta reda på vilka som gjort detta och sedan ska föräldrarna kontaktas. Ersättningsanspråk kanske vore på sin plats.?

Vh LenaB

Ijin
0

Ha! imorgon åker jag till egypten!!:D:D så alla vet det=)

AnneN
0

Ijin hoppas att du får kul där =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[LenaB]
0

Ja, så härligt!! Hoppas du får en trevlig semesterGlad! Passar på att önska dej God jul och Gott nytt år. För du blir väl där ett tag antar jag?

Vh LenaB

Ijin
0

kommer hem dagen innan julafton=) så då hoppas jag at jag har saker att skriva i forumet!!