Nätsurfing...
Har vi föräldrar koll på vad våra barn gör på nätet? Läste en artikel om detta. Där ställdes frågan om föräldrarna har koll på vad barnen gör på nätet. Jag kan inte säga att jag har koll på dem helt. Ja sitter med ibland men inte alltid. Så jag kan nog inte säga att jag har full koll. jag brukar använda mig av tidigareknappen ibland. Där ser man vad de varit ute på. Men det visar inte vad de ev skriver på div sajter. Har ni koll? Bifogar länken.
Vh LeanB
Mina föräldrar har nog ingen koll alls.. ;p

Inte mina heller tror jag! ;P

mina har ingen! ;P
frågar inte era föräldrar vad ni roar er med på nätet?

Ibland, men VÄLDIGT sällan, för dom litar på mig på internet, därför frågar dom inte!

Förr var Rebecca alltid på Lunarstorm,men slutade för att det finns för mycket äckel där.Säkerligen pedofiler också.Nu chattar hon bara med kompisarna på msn.
Rebecca visar mig när det är snuskiga typer som håller på med henne.Då har vi riktigt kul hon och jag.
Det var ett pucko som ville att hon skulle visa brösten i camen.
Då hoppade jag fram och frågade ; Är inte mina bättre att titta på?
Den typen har aldrig hört av sig mer.
En annan ville se hennes ansikte,då visade jag mitt och jag grimaserade allt vad jag kunde.
Då frågade han ; Vem är brillormen?
*asg*
(Jag har glasögon)

Jag får inte vara på Lunarstorm, vill inet det heller, det finsn så mycke pedofiler, och vill inte hamna i obehagliga situationer ;)

Bra!!Det gör du helt rätt i!Det var en äcklig gubbe som skickade in en bild på sig själv och påstod att han var 19 år,när han i själva verket såg ut att vara över 50 …Han fick tag på Rebecca mob.nr och började sms:a henne.När Rebecca kom och var orolig en dag var det för att denna gubbe ville ha hennes adress.Så jag skickade ett meddelande till honom att jag numera har hans mob,nr och att jag hade kontaktat polisen.Vi hörde aldrig av honom igen.Gubben trodde inte att vi skulle kolla upp hans mob.nr som ledde till honom!

#8, jobbigt när sånnt händer..
Jag har varit på sajter som Lunarstorm, playahead osv. Har många kompisar från internet som jag senare träffat IRL (in real life)
Saken är den att iallafall tror JAG att man märker tydlig skillnad på en pedofil och en jämnårig. Jag menar, ofta en pedofil kan visa en tjej på t.ex 15 år i webb, kan låtsas vara depprimerad, göra en bilddagbok med bilder, visa djur i webb osv osv. Samt vara medlem på flera forum.
Jag känner att jag vill ha lite koll på vad de gör men samtidigt måste jag lita på dem. Ska man vara helt garderad så får man dra ur kontakten. Jag har kommit på min son att vara på olämpliga sajter men har då gett honom datorförbud i en eller två veckor. Man kan ju låsa datorn så de inte kommer in på sådanan sidor men jag har inte gjort det ännu. Vill gärna slippa det.

Jag vill också lita på Rebecca,och jag vet att hon hämtar oss ifall det är nåt som händer..
blä, jag säger inte vad jag gör, för då gnäller dom bara..:< o andra sidan är jag ingen unge längre xD
#4: Aldrig. Nu bor jag inte längre hemma men de har aldrig haft någon som helst aning.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Det har faktiskt hänt att dom frågat, men med tanke på all information som jag hämtar dagligen från nätet orkar jag inte berätta det..:P