Mobbing iFokus

Mobbing

Etikett: off-topic
Läst 1312 ggr
[LenaB]
0

Ha en fortsatt trevlig Helg!!

Jag ville bara önska er alla en fortsatt trevlig Helg! Hoppas Ni haft en härligt Julafton med god mat och dryck!

Vh LenaB

AnneN
0

Tack desamma =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Ijin
0

Tack, samma lyck önskningar åt ditt håll=)

SusanneStromstedt
0

Tack Lena…

Här var det finfint med tomte och strålande barnbarn Skrattande

Hur har din jul varit?

[LenaB]
0

Julen hos oss har varit lugn och fin. Jodå, tomten kom och delade ut klapparna. Barnen var förväntansfulla hela julafton och kunde inte låta bli att ta en extra runda vid granen och känna på klapparna. Jag kommer själv ihåg hur det var. Man längtade till efter Kalle och maten för då var det dags!!

Vh LenaB

lena1
0

detsamma till er alla…här har vi haft en underbar jul,jag och mina söner har njutit av först julen ensamma på många år,bättre kunde det inte bli ;-),och självaste mamma blev aldelles bortskämd och helt paff för dom vet att här hemma har vi barnens afton på julen :-).

Föressten så gick jag in på västmanlands läns tidning och skrev ett inlägg som handlade om barn som far illa av superiet från föräldrar som inte kan dricka med måtta…och fick ett dumt svar som jag självklart besvarade,och ingen har besvarat det igen hahaha….

[LenaB]
0

#5: Jag det är många barn som inte får den där magiska härliga julen för att de har föräldrar som dricker. Stackars barn. Vad skrev du och vad fick du till svar? Skulle vara intressant att seGlad!

lena1
0

mm gå in på www.vlt.se  sedan trycker ni på barnen och vi länken i menyn,scrolla ner en bit tills ni hittar en artikel där det står "låt bli spriten i jul för barnens skull",nedanför där har jag skrivit mina inlägg ;-)