Klurigt...
http://www.news.com.au/heraldsun/story/0,21985,22556281-661,00.html
Vilket håll snurrar hon åt?

Haha den där stämde ju riktigt bra på mej =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

höger va?
Jag tyckte att hon snurrade åt båda håll men mest åt vänster. 

Måste kolla igen

vänster
För mig så ibörjan snurrade hon åt ena hållet, sen bytte hon… såg klockvis först, sen anti-klockvis:P
Det går inte att "låtsas" att hon vänder. Man ser vilket ben som är upplyft när ändan vänder mot betraktaren. Om vänster ben är upplyft snurrar hon moturs, om höger medurs. Hon byter håll om man klickar/högerklickar några gånger på henne …
nej, det är helt enkelt vilken hjärnhalva som ligger "överst"
Nej.
Jo, annars får du ta och förklara dig, om du klickar så byter du antaligen hjärnhalva som arbetar.. min byter av sig själv runt var 5:e sekund!
#11: Titta på skuggan/spegelbilden av den fot hon har i "golvet". Eftersom den syns, måste du se bilden något uppifrån, annars skulle du inte se "golvet". Där kan du avgöra om tårna rör sig från höger till vänster närmare dig eller längre bort än hälen (utgående, som sagt, från att du ser det hela något uppifrån). Titta på vilket ben som är upplyft. Om skuggan av tårna rör sig motsols är det hennes vänstra ben, om den går medsols hennes högra.
Om skuggan av foten inte funnits där, utan bilden varit rakt från sidan, hade det kanske varit värre.
Det syns också på silhuetten. Om vänstra benet är upplyft och hon snurrar baklänges/motsols, börjar man se kurvan av rumpan medan tån på det upplyfta benet befinner sig till höger om det högra benet. Om hon snurrade framåt/medsols med samma ben upplyft, skulle tån dyka upp till höger om det högra benet samtidigt som vänstra skinkan vreds bort ur bild. Men så är det inte, för när hon "byter håll" ser man hur högra benet är upplyft.
Tror jag, i alla fall.
Det är en optisk illustion, avsedd för att förvirra dom två hjärnhalvorna..
hos mig byter hon inte , hon snurrar höger hela tiden.
Då är det någon av dina hjärnhalvor som är dominerande:P
Haha ;) undrara vilken, har knappast nån hjärna 
#16 jooo! det har du!=)
Jag lovar, jag har ingen hjärna, inga IQ heller.
Jo! det har du=)
Nepp! ;)
vad får dig att säga så?
Mycket……….man vet väl om man har en hjärna eller inte? =)
Eftersom du är medveten om det så har du faktiskt en hjärna.. så sluta säga dumma saker om dig själv:p
Haha, suck! ;)