Mobbing iFokus

Mobbing

Etikettoff-topic
Läst 684 ggr
[LenaB]
0

8/1 God morgon!

Då var det morgon igen! Dags att börja skolan för många. Hoppas ni får en bra dag!Glad

Vh LenaB

SusanneStromstedt
0

Rebecca stövlade minst sagt iväg nyss…

Hon är alltid ute i sista ögonblicket och borde lärt sig vid detta laget att busshållplatsen ligger över 1,5 km härifrån.Hon springer som sagt alltid på denna ,vid vintertid,halkiga grusväg.

Hon är helt less på skolan nu,men ser ändå fram emot gymnasiet.På musikgymnasiet är det mycket mer lek och coola lärare.Vi var där på besök i höstas och jag föll för skolans atmosfär på en gång.Trevliga ungdomar som guidade oss runt(en lördag f.m) och vi såg en pjäs som teatergruppen i första ring hade gjort. M.a.o vi hade jättetrevligt!

Kanske mycket ändras för mobbade när dom börjar gymnasiet?Jag hoppas det iallafall!Ungarna är ju lite äldre(och klokare förhoppningsvis)

medde
0

Vaknade till en regning dag, vill inte kliva upp då det regnar. Undrar vart snön som dom lovade tog vägen? Nu har tösen kommit i väg till skolan igen, efter några protester om att gå, men jag förstår henne. Samt att det gör så ont att skicka i väg henne dit, då jag vet allt som hänt henne. Ska man bli en skolvägrande förälder kanske?

Hur har ni det med vädret runt om i landet snö eller regn? Vore kul att veta då vi sitter lite runt landet och skriver. Hur som helst hoppas ni alla får en bra dag//medde

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

SusanneStromstedt
0

Här finns det lite snö nu,men det ska regna bort har det sagts…

Ijin
0

Jag vaknade av den sköna känslan att huvudet håller på att spricka.. MIGRÄN!! YEEYY!! Bästa att ha på morgonen…