God morgon 10/1
Gnuggar ögonen men man är lika trött ändå
! I dag är det dags för möte på skolan igen. Dessa möten är många och tröttsamma men ett måste.
Hoppas ni får en bra dag allesammans!
Vh LenaB

God Morgon på dig med!
Idag låg min sjuåring i soffan och nästan grät av trötthet… usch vad jag är trött på samhällets snedvridning för oss nattmänniskor… hon är en riktigt utpräglad kvällsmänniska och är supertrött på morgonen! Precis som jag och resten av min ursprungsfamilj.
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Godmorgon på er.
Jag och mina två döttrar är morgonmänniskor och vi har alltid njutit av frukosten tidigt, framför tv:n på morgonen,med levande ljus

Åh jag önskar att jag vore sådan!! Livet skulle vara sååå mycket enklare om man passade i samhällets mall :)

Folk har alltid tyckt att vi är knasiga i vår familj.Alla andra sover länge om helgerna,men vi klarar inte av det även om vi önskar att kunna sova länge nån dag…

Men tänkt så mycket enklare livet är för er (alltså just i det avseendet). Alltid pigg och tid till skola och jobb och aldrig känna sig gråtfärdig när klockan ringer… Själv piggnar jag till riktigt efter kl. 21.00 och skulle då kunna vara vaken många timmar till. Istället behöver jag gå och lägga mig, helst innan piggheten slår till, och ligga med långdragna avslappningsövningar för att somna den tiden jag egentligen är som mest pigg. Detta för att klara att ta sig upp när klockan plågsamt tvingar upp mig ur min djupaste sömncykel (som jag har mellan 03-07) och slänga i mig kaffe för att överhuvudtaget få hjärnan att fungera vid den tiden. :)

Rebeccas buss går 7.30.Hon kliver upp 5.30.Ändå får hon springa för att hinna med bussen…
Hon sminkar ihjäl sig en dag 
God eftermiddag!:D Jättebra morgon även om jag inte fick någon sömn.. runt 45 min blev det^^
Jösses, Ijin hur orkade du med dagen?
#8 jag orkar med den dagen.. men idag på fredag är man hemma när man borde vara i skolan:P Skäms på mig egentligen, synd att jag inte kan känna sån skam längre:P