Mobbing iFokus

Mobbing

Etikettoff-topic
Läst 875 ggr
[LenaB]
0

Nyårslöften.

Är det någon som har tänkt våga sig på ett nyårslöfte? Det är ju annars många som gör det. Jag ska inte göra detGlad!

SusanneStromstedt
0

För 6 år sen gav jag ett löfte och det håller jag fortfarande ;jag slutade att röka 2001.

Den 15:e juni bestämde jag på nyårsafton och det gick bara bra,mest för att jag "bokade" dagen och att jag är så envis!

Jag har inte många laster och tar jag bort de små jag har,blir jag torr som fnöske.DET vill jag ju inte bli…Oskyldig Kyss Skrattande

AnneN
0

Jag lovar varje nyår att jag ska fortsätta vara mig själv =) Det är iaf ett löfte som är omöjligt att bryta

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[LenaB]
0

Jag har en last som jag skulle vilja bli av med men är inte riktigt redo ännu. Jag rökerGenerad!

[LenaB]
0

GladSäkert kort Anne!

AnneN
0

Jepp jag har inte lyckats bryta det löftet hitills iaf =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Ijin
0

nyårslöften som alla löften är till för att brytas..(A)

LillMalin
0

hmm…ska prova att intre äta godis, ;) löftete gäller bara till när jag ska till norge, ;D

Mariana-clarissa
0

Jag lovar att hålla vikten

istället för att jojjo banta

Så lovar jag att vara mig själv..

LillMalin
0

Hördes bra ut! =)

Melina.
0

Jag tycker att löften är så konstiga, de kan ställa till det riktigt ordentligt. I vissa fall måste man helt enkelt bryta eller ändra dem… Så jag kallar det hellre för nyårsmål:

Jag ska sluta småäta. Eller…. eftersom att det faktiskt är 2008 redan nu, så borde jag ju sluta med en gång. Varför dra ut på det? Allstå, jag slutar småäta. Jag slutar småäta, jag slutar såäta *affirmation*

På söndag småäter jag inte längre, bestämmer jag nu.

Gott Nytt År allihop Skrattande

Sosso
0

Jag har två löften. :P Att inte köpa nåt godis och att inte småäta. Två ganska stora utmaningar för mig, men har klarat mig hittils. ;)

Tixy
0

Jag har fixat ihop några löften. :)
- Bli vegeterian (än så länge håller det)
- Gå ner i vikt
- Träna mer med vovven
- Träffa lite roligt folk (såna från internet som jag pratat med i all evighet, i princip :D)

Wiizy
0

- Börja sköta skolan. *Blä.* (Hållt)
- Städa mitt rum oftare. (Behövs dock städas lite igen men annars har jag hållt det.)
- Vara mer med vännerna…

[LenaB]
0

Det var bra mål Wiizy! Det kommer säkert att gå bra. Vi hejar på dej här på sajtenGlad!

Wiizy
0

Tack LenaB ;)  det behövs! XD

Mariana-clarissa
0

Har inte lyckats hålla mitt löfte

[LenaB]
0

#16. Jag avger inga nyårsköften för det brukar vara svårt att hålla demGlad.