Mobbing iFokus

Mobbing

Etikett: off-topic
Läst 1313 ggr
[LenaB]
0

Vad gör ni på fritiden?

Vad gör ni på fritiden, efter skolan eller jobbet? Gillar bi att sporta eller bara ta det lugnt? Jag är nog av den senare sorten…

Vh LenaB

Sotis
0

Jag rider:) och är med kompisar :D

Fiffilura
0

Har tre barn, pluggar på heltid och har en gård med hästar, får, höns m.m…. så fritid??? Men annars är jag väldigt intersserad av hantverk, tovar och väver… men som sagt tiden.

[LenaB]
0

Fiffilura, då vet du vad du har att göra när du kommer hem på em. Glad

Fiffilura
0

Japp, fast jag är ju hemma hela dagarna. Pluggar på distans. Så jag har förmånen att få vara hemma :-D Underbart skönt!!!

Tezza
0

Är tokig i djur:) Har 3 hundar, 3 katter å 2 marsvin. Hundarna tränar och tävlar jag med en hel del så efter skolan blir det träning, fysisk eller psykisk:) Gos så klart å ev lite pluggande.

MIRJAMI
0

Fritiden, då är jag med mina barn. Ska ta hand om hemmet och i mellan så åker jag till jobbet på kvällen för att göra vissa arbetsupgifter för att kunna börja lite senare nästa dag….fast i vilket fall som helst så ringer väckarklockan 6.00 och då är bara att stiga upp….även om man inte alltid skulle orka det. Ja…så huvudet före och fötterna efter…så är det här i livet……

Ijin
0

jag gör ingenting utom att sitta framför datorn, men det är väl dags att skaffa sig något att göra:P

[LenaB]
0

Ja, det finns inte så mycket tid efter det att barnen kommer hem från skolan. Då är det läxor, middag, kolla hur dagen varit för barnen i skolan osv. Hockus pockus så är klockan sju och då ska lillen i säng. Då är det oftast mer läxor och sedan har man kanske en timme vid tvn. Tack och lov så är mina barn inte så intresserade av idrott. Då vet jag inte hur man skulle fått ihop det. Förvånad! Men på det stora hela så tar vi det nog rätt lugnt. Det finns ju de familjer som har ett enormt späckat schema varje dag.

Ijin
0

#8 jag har inte gjort en läxa på.. 3-4 år..

[LenaB]
0

Ijin, sicket flyt en del kan haFlört!! Det går bra i skolan ändå antar jag?!

Ijin
0

#10 det gjorde det, tills detta år:P nu går det ner som en stro börskrash..:p

AnneN
0

Vilken fritid? Jag pluggar även då jag är ledig, umgås med sambon och pysslar med djuren

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

elinn
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har ganska många intressen så det blir väldigt blandat.

Jag har fyra illrar som jag spenderar mycket tid tillsammans med. Man måste ju ta vara på den tid man har tillsammans för rätt vad det är så finns dom inte kvar, sorgligt nog. Flikar in med en bild på tre av mina godingar =)

Sen håller jag mig i form genom att motionera och lyfta skrot, jag är mycket ute och fotograferar, spelar klarinett, träffar vänner eller så tar jag det bara lugnt på soffan.

Dessutom ska man ju hinna med allt annat, som att tvätta, städa, laga mat…

[LenaB]
0

#13: Gulliga små krabater du har. Glad.

Vh LenaB

SusanneStromstedt
0

Ja,jag sitter för det mesta vid datorn.Antingen på mina diktsidor eller här på ifokussidorna.Oftast blir det båda delarna.Just nu läggs sista handen vid bok nr 2 som strax ska gå i tryck,så det är snävare tid hos iFokus en liten period.

Jag skulle vilja dela på mig för att hinna med allt =)

[LenaB]
0

Ibland skulle man vilja vara en bläckfiskGlad!

Ijin
0

Nej, Nu är det dags o börja i kampsport igen:d