Mobbing iFokus

Mobbing

Etikettoff-topic
Läst 1686 ggr
Ijin
0

Ijin är konstig.

Ha, jo jag är konstig.. Och nu ska jag ställa en fråga: Hur skulle ditt dröm ställe se ut? Sätt inga gränser, låt fantasin gå över alla gränser!  

Mitt skulle nog vara något sorts slagfält, då jag inte trivs utan att riskera livhanken:p

SusanneStromstedt
0

Oj!En historisk plats borde det då bli för min del…

Typ inkafolkets boplatser i Peru eller staden Pompeij ,osv…

AnneN
0

Orörd natur, stor grön äng eller urskog =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[LenaB]
0

Intressant ijin, ska suga på den karamellen ett tag. Återkommer om dettaGlad

Ijin
0

#3 Låter som om du har något stort på G:D värt att vänta=)

FlickanSomInteOrkarMer
0

ähm… vilken konstig fråga du har. ;-)  måste fundera… ;o)

[LenaB]
0

Jag skulle nog vilja ha en liten gård vid havet. Det skulle vara några uthus man kunde ha en egen rörelse i. Tillverka delikatesser av div slag. Barnen skulle kunna göra det de ville, ha lite djur osv.  Ha ett utrymme där byns ungdomar kunde samlas och pyssla med det det vill istället för att dra på stan. Man kan nog spinna på hur mycket som helst, men nåt i denna stilen hade det nog blivit.

FlickanSomInteOrkarMer
0

Ijin, du är alltid konstig. xD :P

Jag vill ha en stor gård, en pojjkvän(Hahah!)  Å mmm .. xD  åsså Ijin inlåst i en kaninbur *skämt*

Ijin
0

#7 Hahha:D

_UmM_
0

Jag skulle vilja se Atlantis och de personer som bodde där^^
Det är en av mina dröm ställen ^_^
Även om det är lite långsökt :/

Ijin
0

#9 Nej, det är faktiskt en riktigt bra ide.. varför tänkte inte jag på det?

vanessa
0

Okej, här kommer jag. Stockholm hamnar på väst- eller sydkusten. Älskar min stad, men är mer förtjust i de andra kusterna. Bor då utanför västkust Stockholm i en bautastor lägenhet med utsikt över stranden och havet. Havet utan en enda ö som stoppar horisonten. (Bor lite utanför i Stockholm på östkusten nu, i en 4:a med utsikt över ett… torg.) 

I min västkust Stockholm så finns det förutom den äldre arkitekturen läckra byggnader i Barcelonastil och andra spännade personliga arkitekturer. Och miljonprojekten är underbart vackra.

Sedan så är det som här, nära till landet med hästar och kossor, nationalparker, nöjen samt alla intressanta affärer. En utearena som får Ullevi att se ut som en folkpark, så alla stora band kommer hit på besök. Som de kan lägga tak på när kylan kommer.

Åt ena sidan är havet. På sidorna plattare landskap och bokskogar. Och bakom staden höga berg, som man kan klättra i, och vandra längs.

Så det är min värld, verklig men på annan plats, och kombinerad med andra städer och natur. Jag är en stadstyp och drömmer inte heller om saker som en gång varit. Vilket påminner mig om att i staden jag bor i så är det solpaneler och vindkraftverk som driver det mesta. /Vanessa.

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

patchezz
0

En stor gård vid havet där det är nära till skogen tillsammans med min pojkvän, ofantligt mycket djur och en egen verksamhet där jag säljer saker jag gillar :) Hoppas att detta blir verklighet någon gång, även om man kan drömma ihop något mer ofattbart och roligt så är detta mitt drömställe :)

Gronstedt
0

Hemma är rätt nära, men det kunde garneras lite …

Ett stall med sådär tre bra hästar med olika inriktning och ett rejält ridhus. En smedja. En riktigt välutrustad verkstad. Hojar och bilar med terräng- och asfaltbanor att leka på. En rejäl stekgrop. Oändlig tillgång till böcker. Skjutbana, rännarbana och vapen. Sparringpartners, diskussionspartners ocn andra partners *host*, vilka kan läggas undan när man inte vill ha dem. En massör med samma möjlighet. Åså lärare i alla discipliner, också möjliga att lägga undan när man inte vill ha dem.

Kan hålla på länge - men det viktigaste är att det är min plats, där jag kan vara ensam när jag vill.

AggePagge
0

Jag skulle vilja befinna mej i en egyptisk stad för några tusen år sedan. Jag är såå intresserad av forna Egypten (forntiden överhuvudtaget) Skulle gå om kring och titta runt på alla byggnader, monument och se människors vardag i evigheter ^^

[LenaB]
0

#14: Det låter faktiskt jättespännande! Man skulle ha en tidsmaskin, tänk vad man skulle få seFörvånad!

Vh LenaB

BlackTear
0

Ett mörkt , tyst rum .

Ijin
0

#16 Eh.. det är väl inte det svåraste att få tag i…?

BlackTear
0

#17; Jo o_o

Ijin
0

#18 Oj.. jag har lyxen att få ett mörkt tyst rum.. fast jag gillar skogen mer isåfall..

[LenaB]
0

Skogen är trevlig!Glad

Ijin
0

Faktiskt=)

Ijin
0

BlackTear jag skulle maila dig, men det går lixom inte..:p Om du tilllåter mig så adda mig på MSN: Johan_hederberg@hotmail.com

[LenaB]
0

En tropisk ö är inte fel heller…Skrattande

Ijin
0

#23 så sant.. fast jag är inte så mycket för värme..:p

FlickanSomInteOrkarMer
0

#24 - Men… jag kan köra dig till Island om du vill? ;-)

Ijin
0

#25 Jaa, hemskt gärna=) mysigt där..

FlickanSomInteOrkarMer
0

#19 - Du har verkligen lyx. har valt att ha mina djur oh står självklart för det.

Men kommer man hem slutkörd, bara vill sova, eller lördag kväll t.ex - då har man ett förbannat svin-kallt (trots elementet är på högsta graden…) och ett förbaskat ljust rum! Jääätte kul… verkligen, för att sedan bli störd av en unges skrik (det är MINST en unge per natt som skriker, jäkla barngård man bor på…)

Så sägerb ara, jävla lyckos som får ha ett tyst och mörkt rum! trivs iof med marsvinens babbel om dom är uppe på nätterna, men det andra, uaaaaaaak…

Ijin
0

#27 Keep on nagging, jag veeeet att du är sur på mig, men jag orkar inte<.< Låt mig va=)

FlickanSomInteOrkarMer
0

#28 - Sur? ;) Näe, Haha… om du tror det så ehöver du verkligen tänka om ordentligt, jag är inte sur. jag var sur.  Knäcker er alla… så tro inte att jag tar åt mig. :P    det är fortfarande ett forum, that's it. ^^  OCh finns inga regler om att man inte får ifrågasätta saker här inne. ;) eller kan du tala om den? *ironisk*

paronskrutten
0

Hmm, en egen gård med hästar, fint stall, paddock och ridhus, stora hagar. Stort hus med många rum, internet, bil(!), cd-spelare, dator, telefon, massa cd-skivor (Dir en grey), annars dör jag :P Pengar, partner. Ett stort, fint kök, trädgård, en tax.

Psykiskt: Jag vill inte noja mer, ingen ångest, jag vill inte förlita mig på andra. Jag vill klara mig själv, bli mer självständig i själen.

Helena

Hatasallad
0

#30 Men jag då?! ;P

paronskrutten
0

Ja, jag sa ju det, partner ;)

Helena

Hatasallad
0

#32 Nja, jag är mer som en möbel då ^^

paronskrutten
0

neej, inte möbel heller^^

Helena

Hatasallad
0

#34 Du får ju lägga till mina kaniner också! Och obegränsat med marsvin, pengar, körkort och bilar ^^

paronskrutten
0

äsch, vi ska bygga Helenamården (istället för Kolmården, massor med djur)

Helena

Wiizy
0

#36 - hahah xD