Måndag igen!
God morgon alla! Hoppas ni haft en bra helg. Här tittar solen fram lite så det kanske kan bli lite sol idag.
Ha en bra dag!
Vh LenaB

Godmorgon, idag är jag sjuk… *suck*
Usch då Wiizy! Är du förkyld?

Har varit förkyld hela helgen och det fortsätter att gå åt fel håll med det än idag =/
Men jag önskar alla en bra dag och vecka =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Bleh. hatar måndagar..

Jag är trött och har gjort prov idag….
Det förstår jag Hatasallad! Hoppas det gick bra på provet

Lena!You´ve got mail =)
Vart??
Aha!! Såg det nu ja…
Idag har jag åkt fyrhjuling och åkr flygade matta efter de ^^

I morgon ska Rebecca gör intagningsprovet till gymnasiet som ligger 8 mil från oss.Hon är väldans nervös…Noter har hon fått lära sig i all hast och det blir ju såklart prov på det.Sen är det kören hon ska testas för och sist med inte minst solosången.
3 timmar tar provet så hon är ledig från vanliga skolan i morgon.
Själv ska jag opereras igen Jag slet ju av en sena till tummen så den ska sys fast i morgon kl.10 med gipsning efteråt..
Tusan vad jag är trött på att vara gipsad!

#11 Håller tummarna att det går bra för både din dotter och dej.
Har aldrig hört talas om intagningsprov till gymnasiet, men det kanske är annorlunda om man ska gå något med sång/musikinriktning?
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Hoppas det går bra för er båda. Nej det är ju inget kul att vara gipsad. Jag har själv alldrig varit det men förstår att det är jobbigt. Ska tänka på er båda i morgon
.

#6 51 av 60 poäng fick jag ^^

Idag har jag varit hemma, som alltid. Sov fram till eftermiddagen, träffade lite kompisar och tog det lungt.
Måste börja komma på något att göra på dagarna, det känns som himla meningslöst att bara göra samma sak varje dag.