Ny vecka.
Så var det måndag igen. I morse när jag kom upp så snöade det och gör så fortfarande. Kankse det kan bli lite pulka senare i dag.
Önskar er en bra dag!
Vh LenaB

Här snöade det igårkväll,men övriga dagen hade vi en stor varm sol som lyste och jag hann med att skura utemöblerna..Nu är det jättemysigt på altanen med snön ligger vit omkring =)
Då var det tisdag och det har snöat lite här. Eftersom det är kallgrader så ligger snön kvar. Den blir nog inte långvarig för det ska bli plusgrader fram på dagen. Hoppas ni får en fin dag!
Vh LenaB

Snö = is = halt = skitjobbigt.
#3 Håller med dig.
Här har det varit jättekonstig väder. Först på morgonen var det jätte bra väder. Varm och skönt var det. Nu på eftermiddag/kväll var det iskalt och så snöade det. Fattar inget med denna väder. Har en son som ligger i influensan och jag har nog åkt på den själv med. Som tur är är jag hemma i vård ut av sjukt barn….så jag får vila själv ochså lite. Den lilla var på dagis idag….annars hade jag nog klättrat på väggarna för han har varit super knällig på det senaste. Det var lungt och skönt här med andra ord den stunden den lilla killen var på dagis. Som tur är sover han rätt så tidgt på kvällarna så då hinner man med lite annat ochså….utan huvudvärk.
Barn är UNDERBARA, men ibland kan de var även superjobbiga speciellt när de inte kan förklara vad det är de vill!!
Hoppas på en bra morgondag….
Här är det 5 minus i dag och lite snö. Jag kommer att vara på resande fot under helgen så jag är inte inne på sajten så mycket. Vi ska fara till Stockholm jag och barnen. Ha en bra dag alla!
Vh LenaB
Ja…då har man varit helt slut nästan hela dagen. Har tydligen åkt på samma som den stora pojken har här…en ricktig elak förkylldning. Hostar och har mig. Hostar upp slem och har verkligen ingen vidare matlust.
Imorgon ska jag hinna städa för på lördag kommer min lilla mamma på besök….