Mobbing iFokus

Mobbing

Etikettoff-topic
Läst 810 ggr
[LenaB]
2008-03-24 23:31
0

Hemma igen!

Jag har haft megaproblem att komma in på iFokus under hela helgen men nu verkar det vara ok igenGlad!

Hoppas ni haft en bra Påsk. Jag kom själv hem nyss från Stockholm. Det var en lång resa…började vid 12 i dag och kom hem vid 21.30 i kväll. Det avr enormt mycket trafik och dåligt väglag. När jag kom hem så hade det drällt ner 30 cm snö!!! Men det är vackert ute nu, det lyser upp så fint.

Vh LenaB

Madde
2008-03-24 23:44
0

Välkommen hem =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

AnneN
2008-03-24 23:44
0

Jag har haft en påsk som har vart betydligt trevligare än förväntat =)

Hoppas du haft en trevlig påsk också =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[LenaB]
2008-03-24 23:52
0

Jaaa! Vi har haft en härlig påsk. Vi har varit på Cosmonova och på Skansen och sett på vackra djur. Vargar, lodjur, älg. Björnen visade sig inte då den fortfarande sussar gott i sitt ide. Så det var en härlig helg. Hur var din påsk Anne…nyfiken!!Skrattande

[LenaB]
2008-03-24 23:58
0

tack Madde! Hemseran ska jag sent glömma i alla fall. Förvånad

AnneN
2008-03-25 00:00
0

Jag trodde att påsken skulle bli en deppig period för mig eftersom det var påsk för 2 år sedan som vi begravde min morfar, men på torsdagen ringde min pappa och sa att han skulle komma och hälsa på på fredagen… Jag tänkte som vanligt att jaja visst som om han skulle dyka upp den här gången då an aldrig tidigare hållt vad han lovat… Kl 8 på fredagmorgon ringde jag för att kolla om han var på väg som han sagt att han skulle och jag vart jätte chockad då han faktiskt satt på bussen påväg till Luleå!!!!
Tyvärr så hann vi inte mer än ta en fika i stan innan hans hundvakt ringde och sa att hon var tvungen att jobba så han vart tvungen att åka med nästa buss hem igen.

Men min pappa har för första gången i mitt liv hållt vad han lovat! och han var varken onykter eller bakis så han har inte druckit något på ett bra tag!!! Skrattande
Har varit såååå glad hela helgen pga detta =)

Hoppas bara att han fortsätter vara nykter trotts att han slutat med medecineringen nu….

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Madde
2008-03-25 00:00
0

#4: Jaså var den jobbig?

Själv har jag varit hemma hela helgen och varit sjuk. Så nu i morgon blir det att börja jobba, även om jag gärna hade varit ledig en vecka till. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

[LenaB]
2008-03-25 00:32
0

Så härligt för dig Anne! Jag glädjs med digGlad!!

SusanneStromstedt
2008-03-25 10:07
0

Här har vi kaos! Rebecca blev kontaktad av en pedofil i fredags,fast då trodde hon att en killkompis skämtade dåligt. 

I lördags skickade han barnporrbilder till henne och jag anmälde det hela.Nu verkar det som Rebecca ska få locka honom till en mötesplats där poliserna ska ta honom..Han har ringt upp henne på hennes mobil och eftersom hennes nummer är reggat på eniro har han hittat adressen.Jag har fått befogenheten att slå ner honom om han kommer innanför dörrarna,därefter ringa polisen(om dom inte hinner ta honom först).Ett basebollträ står nu i mitt paraplyställ…

Jag är fullt beredd på att slå ihjäl den äckliga grisen

Just nu väntar jag på att krim ska ringa eller komma hit..Ingen av oss har sovit särskilt bra i helgen../Susanne

[LenaB]
2008-03-25 10:30
0

Men jösses vad gräsligt Susanne!! Hoppas verkligen att han blir tagen.

Hatasallad
2008-03-25 10:35
0

#8 Det är nog bäst att pedofilen ser upp, så han inte blir nerslagen av dig, Susanne!

MIRJAMI
2008-03-25 14:39
0

#8 Behöver du hjälp med nedslagningen så hör va dig……Skulle aldrig tveka i den situation fast våld inte är rätt, men han har för tusan inte rätt att ge sig på mindreåringar heller eller ta kontakt  med dem det borde ju en vuxen persson fatta som han ska vara. Hoppas att allt blir bra och att polisen tar detta nu på allvar, så att inget mera händer. Detta är ju en sjukpersson som ska sitta bakom gallger och bom. Hoppas nu att han håller sig borta i allfall från erat hem!!

Hatasallad
2008-03-25 14:44
0

#11 Tack, jag ska tänka på dig om jag behöver få någon nerslagen Skrattande

MIRJAMI
2008-03-25 22:46
0

# 12 Jag blev bara så arg över att pedofill kan hålla på så. Är inte speciellt förtjust i sådana typer…..Är absolut inte våldsam ut av mig, och går absolut inte runt och slår ner folk…. och hatar våld då detta bara skadar människor. Skulle inta använda våld i första taget…..

Hatasallad
2008-03-25 23:19
0

#13 Men bara dem som förtjänar det. Som pedofiler till exempel, om du förstår vad jag menar Glad