mobbad
Har själv blivit mobbad i grundskolan och som vuxen av grannar dom gjorde allt för att jag skulle flytta vilket jag till slut gjorde,innan jag gjorde nåt jag ångrade.Min dotter blev mobbad i högstadiet,samma med min son och han blev misshandlad av en äldre tjej.Det blev polisanmälan men det ledde ingenstans.Rättsväsendet fungerar inte.Han vågade inte gå ut på ett år om inte jag var med.Sjukt eller hur?
Det är inte alls normalt.
Hur har du det idag då? Hoppas du bor på ett ställe där du trivs och inte blir mobbad. Och hur går det för dina barn?
Har själv varit mobbad under skolåren och även som vuxen. Men nu får det vara nog för min del.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Jag vet tyvär utan egen erfarenhet att ofta är det så här som du skriver, men det ska inte få vara så. Man måste väldigt stark och inte vara tyst när någon behandlar en illa eller ens barn. Det har tagit mig många år att få skin på näsan och säga ifrån….men nuförtiden så gör jag det mer och mer, när jag känner att någon inte har behandlat mig eller min barn ok!
Ledsamt att läsa det du skriver #0. Håller med dig att rättsväsendet inte alltid finns där när man behöver dem. Hur har ni det nu?

Hej igen! Nu har vi det bra.Vi har flyttat,har jättebra grannar.Min son har börjat på särskola och trivs där.Och min dotter är nyförlovad och glad.Så allt har blivit till det bättre!Ser jag att nån blir illa behandlad tar jag tag i det,det händer tyvärr på arbetsplatsen ochså.Kram till er alla!
Skönt att höra rockyboy!
Vh LenaB

Vad skönt att höra att du och din familj har det bra idag :)

Tack det är så skönt att slippa det!