Mobbing iFokus

Mobbing

Etikettoff-topic
Läst 790 ggr
[LenaB]
0

God morgon!

Hoppas ni får en fin dagGlad! Här är det lite disigt men det ser ut att bli en ganska fin dag.

Vh LenaB

AnneN
0

Go´morron =) Här skiner solen för tf iaf =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

elinn
0

Inte säger man god morgon vid den här tiden på dygnet så jag passar på att säga god natt istället =)

Imorgon har prognosen lovat strålande solsken och runt 7 plusgrader. Synd bara att man måste vara inne och jobba när det blir sånt kanonväder. När man väl är ledig kommer alltid regnet…

sputtnick_plexus
0

Hoppas alla haft en bra dag :)

SusanneStromstedt
0

Här har solen strålat som bara den hela dagen =)

Jag har fått fräknar   Oskyldig

elinn
0

Idag har vi haft rena sommarvädret i Gävle =)

[LenaB]
0

Just nu är jag i Stockholm och vi har strålande sol och varmt och skönt. Det ser så somrigt ut med alla barn som har fått på sig kortbyxor och fina kjolar!Glad

sputtnick_plexus
0

Hoppas att alla har haft en bra dag, och fortsätter ha en bra kväll :)

MIRJAMI
0

God morgon……. Idag så ska vi tillbringa dagen på akuten, för min son har skadad sin fot så att han inte kan gå något vidare utan att ha ont. Han är just nu hos mormor, men de ska snart åka mot GÖteborg och då så får jag åka och möta dem på centrallstationen och sedan så ska vi åka till akuten…. Återstår att se om han har en spricka i foten eller om det bara är en stuckning.

[LenaB]
0

Men så jobbigt för er! Ledsen Hoppas verkligen att det inte är något allvarligt. Håller tummarnaGlad!!

[LenaB]
0

Vaknar till en underbar dag här i Stockholm! Fågelsång och säkert redan 20 gr i skuggan. Önskar er alla en härlig dag i solen!Glad