Snart sommar
Ja nu är det ju inte långt kvar till sommaren med sommarlov/semester =) Vad har ni för planer inför sommaren?
För er som är mobbade i skolan/på jobbet, hur ser det ut för er med mobbing på sommarlovet?
Jag önskar er alla en underbar sommar!
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Själv har jag inte några direkta planer men förhoppningsvis så ska vi låna sambons farbrors stuga uppe i överkalix en helg eller så. Så härligt det var där förra sommaren =) Ingen el, inget rinnande vatten, en sjö 50meter från stugan, dålig motagning på mobilen så man blir inte störd stup i kvarten, en eldstad på gården. Ca 1-2km till sambons morfars hus där vi hämtade dunkar med kallt gott vatten.
Åh vad jag längtar dit igen, skulle vilja bo där året om =)
_**/Mvh Anne
Ta det bara lungt och njuta!!!!!

Är vi bara 2 st som kommer att ha sommar i år?
_**/Mvh Anne
# 3 Ja, då får vi väll njuta ut av den då….
Jo, sommar får man väl hoppas att det blir, men jag har tyvärr antagligen inte mycket till ledighet då jag precis börjat ett nytt jobb! Men jag kommer nog att försöka relaxa lite vid de tillfällen som ges!
Azgaron
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!
Jo då, sommar blir det väl för oss också. Eftersom jag har gått hemma en längre tid nu så hoppas man att det ska bli ett jobb snart. 

Det blir aldrig som man har tänkt så därför har jag slutat planera semestern. Jag tar det som det kommer. Jag är ledig och kan åka vart jag vill när jag vill och det finns inga måsten =)