Mobbing iFokus

Mobbing

Etikettoff-topic
Läst 833 ggr
[LenaB]
0

Hur har dagen varit?

Här har det varit trist väder i dag. Vi har gått och väntat på åska men det uteblev. Nu sitter vi vid tvn och så har jag en hund som snarkar vid mina fötterSkrattande!!

AnneN
0

Här har det varit grått och trist väder i flera dagar nu, dock varken snö eller hagel idag bara regn och blåst. Men vi har ändå varit i parken och tränat och busat =)

Har du skaffat hund nu? Vet att du har pratat om det förr, vad är det för hund? *nyfiken*

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[LenaB]
0

Vi har lånat en hund för att se hur det går med ev allergier. Jag känner att det vore inte snällt mot hunden om man upptäcker efter ett tag att man är allergisk. Som tur var har jag bekanta som har hundar och fick låna en under två veckor. Det är en Springer spaneltik. Jättelugn och fin. Visserligen fäller hon en del men det har gått bra hittills.

AnneN
0

Vad kul att de lånar ut hunden så ni får testa, synd att inte alla gör så innan de skaffar hund… Hoppas det fortsätter gå bra =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[LenaB]
0

Ja, det känns som att vi har haft tur som har kunnat låna en hund.

[LenaB]
0

I dag har det varit en fin dag och det ska bli bara bättre! HärligtGlad Jag har dock en liten son här hemma som är lite pollenallergisk. Suvig och kli i ögonen.