Mobbing iFokus

Mobbing

Etikettoff-topic
Läst 733 ggr
[LenaB]
0

Slut på skolan!

Ja, nu har de flesta väl gått ut skolan. Jag var på avslutning i dag och det var jättefint som vanligtGlad! Jag hoppas att ni alla får ett långt och härligt sommarlov, njut i fulla drag!Skrattande

Vad har ni för planer ínför sommaren?

MIRJAMI
0

Tyvär så blev det ingen skollavslutning för min son förra veckan då han log här hemma nu opererad, men tårta fick han ändå och en playstationsspel. Nu väntar jag på att jag ska ha semester, och då ska vi till Dalsland till min mammas sommarstuga och bara njuta ut av att slippa storstaden.

AnneN
0

Min äldsta systerson (8år) har examen på fredag

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Hoppfull
0

Samm för oss som för Anne_N, mina slutar i morgon… en går ut ettan, en går ut nian och en slutar andra året på gymnasiet.

Vi var på studentfirande igår, jag har aldrig varit på sådant innan… men vi blev chockade över vilken baluns!! Massor av svindyr mat och dryck och jättedyra fina presenter!! Brukar det vara så? Det är ju för sjutton "bara" gymnasiet…

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[LenaB]
0

Ja, det är många som lägger mycket pengar på examen. Jag har gjort mat till flera som gått ut gymnasiet och jag måste säga att jag blev förvånad över hur mycket pengar man är beredd att betala.

Hoppfull
0

Aha… ja vi blev som sagt chockade! Jag trodde inte alls att det skulle vara så påkostat och tjusigt! Får se vad min äldste tycker om ett år när det är hans tur.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.