Varit ett tag
Sedan jag gick in och läste lite här.
ANledningen är att jag är dels gravid och sedan är jag i giftastagen också. Ni kan ju bara tänka er alla hormoner och stressen som finns i mitt liv. Men ikväll fick jag en liten tid att bara få slösurfa vid datorn och kände att jag ville skriva av mig lite här.
Jag är en del i en styrelse i en organisation som jobbar för att förbättra livet för elever och vuxna i samhället.
Jag vill berätta vad denna gör just nu.
De görs en film.
En vacker och berörande kärlekshistoria som jag haft nöjet att uppleva som teater och läst.
Den skrevs 1999…men nu görs den så som den egentligen var tänkt att upplevas. Som film.
Syftet med filmen är att en del av vinsten ska gå till Lina Rubertssons fond. Det är ett löfte Jean-Michael gav till Jonny, Linas pappa.
Läs mer om den på www.bara-till-lans.se
Tanken med övrig ev vinst är att det finns planer om ett sommarkollo för de mindre bemedlade och övrigt utsatta. De som varje natt är rädd att somna för att gå till skolan.
Vill ni vara med och påverka?
Besök då filmens hemsida.
Nu ska jag vidare
Tack för tipset!
Oj, då har du mycket att stå i!! Lycka till med allt
Vh LenaB
Varsågod.
Det är så viktigt att vi på alla sätta stöttar och lyfter fram sådana här projekt och organisationer.
Ja jag har verkligen en hel del att stå i och det skulle gå bra om man inte kände sig så förbaskat uppsvälld
varma hälsningar
Marie

Grattis till tillökningen i familjen och till giftermålet =) Ska genast kika in på länken
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Tack så mycket. Visst är jag otroligt nervös men det kommer nog gå bra detta. Min Erik är jättehjälpsam och mamma och pappa med.
Det går säkert bra, när är det dags?