Elak lärare
Jag har alltid varit välldig svår att få till skolan och det har nästan alltid hänt att jag skrikit och gråtit när jag varit tvungen att gå in i klassrummet , så en dag för några år sedan så blev det så att jag skrek och grät som sjutton för att jag inte ville gå in så jag fick tillslut gå hem med mamma igen .. dagen efter det var jag i skolan och satt och åt med en kompis då en av lärarna sätter sig breved mig och säger så här : igår betedde du dig som en 2 åring ! jag skämms ju jättemycket du får sluta att larva dig nu! ni kan ju gissa hur ledsen jag blev efter att hon sa det till mig .. Och sen dess har hon alltid gett mig dumma å tråkiga blickar! så nu ska det bli riktigt skönt att få¨börja 6:an i en ny skola :) ! ville bara skriva detta ! hoppas att det inte gör något
Det lät inte trevligt alls för dig. Vad skönt för dig att börja i en annan skola. Önskar dig lycka till i den nya skolan
!
Nae det var det inte heller .. Tack ska du ha :)

Hoppas innerligt att det blir bättre nu!!
Lycka till!!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Ja, nu hoppas jag verkligen att du får det bättre. Det är inte klokt egentligen, men det finns faktiskt lärare som mobbar elever. Min dotter råkade ut för detta. HEMSKT!
Kram och lycka till!
Tack ska ni ha :)