Försäkring på skolan
Jag undrar vad täcker försäkringen på skolan? Pratade men min sons sjukgymnast idag och hon sa att jag skulle kolla upp om inte vi kunde få från försäkringen då min son blev slagen ut av en annan kille. Någon som har erfarenhet ut av detta??

Jag har inte en aning om vad som gäller, men du får gärna berätta hur det går.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Har ni dokumenterat skada när den skedde? Kolla med det försäkringsbolag som barnen är försäkrade i under skoltid. Man brukar få hem ett papper om det när terminen startar.
Ok…så här är det jag tog foto på hans blåmärke i ansiktet här hemma me digitalkamera. Alltså jag säger att jag borde ta tag i saker och ting på ett annat sätt, men vad gör man då när saker och ting händer och det skylls på det ena och det andra. Allt för att det inte ska bli några konsikvenser ut av det hela…är så trött i mellan….Känner att skoilan låter en elev som inte är läplig gå kvar i skolan utan att skaffa ens extra hjälp för denna elev.
Ska titta på den lappen ang. försäkring bara jag hittar den.
Hittar du den inte så har skolan säkert fler.
Jag förstår att du är trött på alla problem Mirjami, men vi hejar på dig! Du ger nog inte upp så lätt om jag känner dig rätt
.
Nej..jag kommer inte ge upp, men just nu så tycker jag bara att det inte finns någon ordning alls på denna skola.
Fick du inte tag på pappret Mirjami?
Hur har det gått Mirjami? Vi har använt oss av skolans försäkring nyligen och det var på fritid som olyckan hände.
Här kan du söka på din kommun.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
Tack för länken Tatsja!