Skyltsöndag...
Puh…då har man varit på skyltsöndag i dag. Vi kom hem för en stund sedan och det var skönt att vara hemma ska jag säga. Vansinnigt mycket folk. Det var mysigt och trevligt att gå runt på stan, riktigt stämningsfullt. Har ni varit på skyltsöndag i dag?
här är vi dåliga på skyltsöndag,så jag advents stökade i stället…däremot ska vi åka ner på julmarknad i morgon vid slussen och kanalen hallsthammar,det tycker jag är mera rofyllt att gå i alla de gamla husen och titta…
Det lät mysigt med gamla miljöer. Gamla stan i Stockholm är ju så vackert i juletid!!
ja det är de också,men här är det mindre men ännu längre,historien är ju urgammal,och bara att gå vid slussarna är i sig jättemysigt
4,ingen fara alls
,vad tråkigt att dom inte bibehåller flera gamla hus,jag tycker varje kommun och stad borde ha en lite mindre "gamla stan stockholm" för de e om inte annat kul att gå i gränderna och visa barnen hur det såg ut i sin stad dom är födda i när dom är yngre

Jag föredrar att inte ens komma nära stan på skyltsöndagen, alldeles för mycket folk, trängsel, stressade människor mm. Jag har för lätt att ta in folks sinnestämning (stress, oro, sorg, glädje, ja de mesta i känsloväg) för att orka med det då jag själv blir både psykiskt och fysiskt slutkörd av alla intryck och jag vet inte hur man stänger av den förmågan.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Nej, vi var inte på skyltsöndagen. Vi var hemma och bakade lussekatter och julgodis.
Däremot så var vi på den traditionella bockinvigningen i Gävle, som alltid hålls på första advent. I år hade vi Titti från Rix Morgonzoo som invigningstalare och det hela avslutades med fyrverkerier till julmusik. Riktgt mysigt var det =)