Mobbing iFokus

Mobbing

Etikettallmänt
Läst 854 ggr
AnneN
0

Gott nytt år!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Snart är det 2009, ett nytt år som kommer att ge oss nya erfarenheter.

Hur har ditt 2008 varit? Vad hände under detta år?

Hur tror, hoppas, önskar du att 2009 ska bli?

Kommer du att ge något nyårslöfte? I så fall vad?

Gott nytt år vill jag önska er alla!

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

AnneN
0

Hur har ditt 2008 varit? Detta år har trots sina upp och ner gångar varit ett ganska lugnt år för mig.

Vad hände under detta år? Oj det är mycket som hänt men ändå inte så värst mycket som satt några djupa intryck. Jag har gått en rallylydnadskurs med hunden, vilket var väldigt lärorikt. Jag har fått medecin för min låga ämnesomsättning vilket jag bråkat med olika läkare om i ca 8år, fick i samma veva komma till en dietist vilket jag är tacksam för eftersom jag då fick hjälp att göra en matplan/mall. Jag hittade även till OA-Annonyma överätare vilket gjort att jag nu går i deras 12-stegsprogram och av detta så mår jag inte bara bättre fysiskt utan även psykiskt.

Hur tror, hoppas, önskar du att 2009 ska bli? Jag tror och hoppas att 2009 ska bli ett bra och lärorikt år.

Kommer du att ge något nyårslöfte? Japp!

I så fall vad? Jag ger alltid nyårslöften som jag vet att jag inte kan bryta, denna gång blir mitt nyårslöfte att jag ska göra mitt bästa för att tillfriskna från mitt tvångsmässiga överätande.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[LenaB]
0

Önskar alla ett gott nytt år! Nyårslöften…njae, de tenderar att brytas så jag brukar inte avge några. Obestämd

spikes
0

Mitt år har varit rätt omtumlande,men mycket positivt har hänt i mitt och pojkarnas liv

Några nyårslöften har jag aldrig gett för jag vill kunna hålla det jag lovar

ett riktigt gott nytt kan jag dock lova att jag önskar alla och envarFlört

Tatsja
0

Gott nytt år till alla.

Mitt år har varit som alla andra år. Den enda skillnaden är väl att ekonomin blivit sämre. Men hoppas den blir bättre nästa år.

Nyårslöften ger jag aldrig. Kan inte hålla dem.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

BlixtTilda
0

Gott Nytt År!