Mobbing iFokus

Mobbing

Etikettallmänt
Läst 1204 ggr
spikes
0

Positivt om lärare

Lite positivt om just lärare är ju aldrig felFlört.

Mina söner har ju haft ett litet helsike med sin pappa….min oro har ju alltid varit stor att det ska ge effekt på deras gymnasie studier, och igår var jag där för samtal tillsammans med dem.

Där får jag reda på att sonen som har dyslexi kommer att gå ifrån IV till byggprogrammet nästa år,han har på 2 år jobbat sig upp från sjätte klass till dessa poäng nu.

Och den yngsta traskar på i god takt med sitt, inga som helst problem alls.

Även jag som mamma fick lite beröm för dom har inte många föräldrar som ger järnet för sina barn, och som till och med är ett naturligt inslag när man kommer och hälsar på.

Så visst känns allt detta skönt efter allt som varitFlört,stå på er alla föräldrar och barn det vinner man på i längden!.

Kram

Lena

AnneN
0

Vad roligt att höra att det går bra för dina pojkar i skolan Glad och tummen upp för dig och alla andra föräldrar som ställer upp till 100% för sina barn!

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

augenauf
0

Härligt att höra att det blivit bättre.

[LenaB]
0

Skönt att få lite bekräftelse i föräldraskapet också. Det behövs för att man ska orka och inte tvivla på sig själv. Du är en bra förälder Spikes!! Glad

spikes
0

Tack ja det känns alltid bra att få bekräftelse ibland,för det är ju ingen annan än jag själv som vet vilket jobb jag och sonen har gått igenom,och man får ju även styrkan att kunna hjälpa andra som har det jobbigt dåFlört