Mobbing iFokus

Mobbing

Etikett: egna-berättelser
Läst 1039 ggr
Simonass
0

Mår dåligt och gråter varje dag :(

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Några personer i klassen är *HEMSKA* verkligen onda ='(

idag hade dom kommit på en plan, att dom skulle vara snälla mot mig och bli vän med mig och allt sånt och sen skulle dom bli elaka igen och mobba mig och sånt :'(

Fick reda på det av min bästis, Och som sagt kom alla fram och krama mig och en av dom värsta sa att jag skullefölja med henne  och honskulle säga en sak som inte hennes *vänner* skulle få veta (men det var fällan) Hon gav migen godis och kramade mig och jag anande nått. Alla utom mina närmsta vänner kom fram och frågade hela tiden om jag hade smakatmen jag hade ej gort det , sen så kom den *värsta och sa har du smakat den jag sa nej hon ba snälla se om du gillar den , och då sa jag okej då , Sen sa hon vänta ska ba hämta min tröja . Men hon hämtade sina vänner och hela gänget ='''( och dåsadom var den god och jag sa bara att det var en anurlunda smakför att ej göra det kul för dom, Sen så såg dom snätt och viskade bakom min rygg och gick därifrån. senare sprang mina 2 bästisar och jagade 2 killar iklassen och jag sa att jag skkulle stanna och vänta . När dom var borta kom 4 killar en kille somkallat mig H*ra flera gånger och en somputtat ner mig från en isbacke och två som alltid Mobbar mig. och dom två första jag  berättade om stog och Hånflinade åt mig medan dom två andra frågade är du ledsen och skrattade ochdåsa jag nej bara besviken , då härmade dom mig och Flinade och skratta så jag blev så ledsen så jag sprang där ifrån och grät. Jag var så ledsen att jag började blöda näsblod (får det när jag är Ledsen) Mina två bästsiar såg att jag sprang iväg så då sprang dom och hämtade vår lärare eva (Hon är jätte sträng mot mobbning som tur är) men nu har det hållit på JÄTTE JÄTTE länge ='(  Mina bästisar jag har nu har jag bara haft nån månad för att mina gammla bästisar som jag haft i 6ÅR MOBBAR mig , Mina bästisar , Som känndes som mina Syskon ,,,, MINA BÄSTISAR  ='(  dom mobbar mig för att vara popis …. . Eva vär lärare  har skickat det här till mobbning gruppen (dom som ska reda ut allt) För eva har försökt reda ut det och domkanse är snälla 3-4 dagar sen börjar dom igen =( Trist att  det händer varje DAG oxå :(  

Tur att jag har kicki och Sabina <3 .(Mina nya bästisar)

Tack för ni lysnnade// Kram simona

MIRJAMI
0

Jag förstår att detta inte är lätt. Att bli mobbad är inet kul. HAr blivit de själv en gång i tiden. Jag hoppas att din skola tar tag i detta…så här ska du inte behöva ha det! Bra att du har några vänner som stöttar dig.

Var rädd om dig!! Du är lika mycket värd som alla andra!

[LenaB]
0

Hoppas din lärare tar tag i mobbningen. Det är så att finns det mobbning på skolan så måste de vuxna på skolan se till så att det slutar. Det står i den lagen som skolan måste följa. Skriv gärna och berätta hur det går för dig. Vi finns här och lyssnar och hjälper om du vill.Glad

Dalatjej83
0

Hoppas att allt ordnar upp sig.

Berätta gärna hur det går, vi finns här och stöttar och lyssnar.

Simonass
0

Tack för ni bryr er :)

mammiz
0

Hej! Va bra att din lärare blandat in mobbing gruppen, då är det fler som vet vad du utsätts för och fler som kan hålla koll. Hoppas de tar tag i det på en gång så det slutar! =)