Nätmobbing bla...
Hittade en länk här där man kan läsa lite om nätmobbing. Är det någon här på sajten som varit med om det och vill berätta?

Jag har råkat ut för okända människor som försökt tracka mej på msn och lunar. Nu är jag ju inte den som tar åt mej av det längre så de gånger det har hänt så har jag antingen blockerat personenen, totalignorerat eller så har hornen vuxit i pannan på mej och jag har jäklats tillbaka vilket de inte tycker är speciellt skoj och därmed lägger av.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
#1 Finns inget roligare än att tracka tillbaka någon=) Då man kan väldigt många fina svordomar=)
Har hänt, men det är inget jag kommer ihåg. :P
Tycker det är fegt att hålla på så…säger en hel del om de som håller på att trakassera.
Det ser ut som att nätmobbingen ökar. Det är ju lätt att sitta bakom datorn och vara osynlig när man skriver en massa hot och dyl. Vad tror ni, ökar det eller är det mer att man pratar om det i dag?
Är ju lätt vara anonyn genom datan. Min chef berättade om en tjej i USA. Denna tjej var mobbad m.m och mycket ensam. Var ute på nätet och träffade där på en man…som började skriva till henne att Hon var vacker m.m Hon litade fyllt ut på att denna persson verkligen kände så….och berättade väll en dell privata saker med. Sedan en dag så får hon reda på att det inte var alls någon man som satt bakom den andra datan utan en elak kvinna som bodde på samma gata med henne. Det hela slutade med att hon begick självmord.
#5 Tror det ökar lite, men inte helt säker och saknar fakta att bevisa det. Men det känns som om det blir vanligare… Och värst är att dom som blir mobbade inte riktigt bryr sig:/