Mobbing iFokus

Mobbing

Etikettegna-berättelser
Läst 1015 ggr
Paulines
0

Nu mår jag piss...

Känns alltid som om alla på internet avskyr en.. Internet användare får mig att gråta!

[LenaB]
0

Jag förstår vad du menar, det är ett tufft klimat på internet. Vill du berätta om det så lyssnar jag gärna?

Paulines
0

#1 det är de mesta :/ Känns som om alla tycker att jag är dum o konstig.. Men har tagit bort alla "chatt" sidor förutom iFokus eftersom att jag driver ett omplaceringshem så jag har kontakt här. Men tycker att det är tråkigt att människor e så dryga :(

Ijin
0

Försök att låta bli att lyssna på alla dryga människor och lyssna på dom du gillar:) Slösa inte din energi på andra som antaligen är där för att försöka ta den… Det är väl dom ända råd jag kan ge dig

Brullebro
0

Jag vet hur det är att känna sig utmobbad på internet.. Det är svårt att ta till sig att man ska strunta i dom dumma.. För det stannar lixom kvar i minnet ändå.. Men det är nått man måste tänka till på lite.. Och om alla struntar i en känner man sig utanför.. Men försök att hitta dom som BRYR sig om dej =) Som jag =)

[LenaB]
0

Synd att du inte kan ha dina chattsidor kvar men det är kanske det bästa just nu att göra som du gjort. Risken att bli trakasserad på nätet är överhängande för alla. Jättetråkigt….

Paulines
0

#3  Det låter så himmla enkelt ;). Men man tar åt sig så mycket även om man inte vill :(.

#4 Dedär värmde <3, därför jag gick in på denhär sidan. Känns inte som att folk kommer att mobba en här iallafall:).

#5 Ja, precis. Det funkar för mig. Tycker jag med :(

Brullebro
0

#6 Klart dom inte kommer ! ;P

Ijin
0

#6 Ja:/ visst tar man åt sig… det som är det svåra..:p