Hemskt!
Känner att jag varit utstött i hela mitt liv pga mitt utseende och mitt handikapp de känns väldigt jobbigt denna tråd finns säkert annanstans med! alla verkar ha åsikten att alla har de lika bra eller lika dåligt osv men jag ser mitt liv som värst ogemfört bart med någon annars vet inte vad jag skall göra med de allt är så hemskt och vissa planer jag har shit alltså!
Hej johan86an!
Av vad du skriver ser jag att du har det jobbigt. Vill du berätta så finns vi här och lyssnar?
jag har ju ett handikapp de är så att jag skakar hela tiden och väldigt ofta har jag även lätt att säga saker innan jag tänkt mig för! jag kämpar så klart med de men de står rätt stil! De med mina skakningar går dock aldrig bort lär få dras med de
Har du touretts syndrom eller? Då är det väl så att men slänger ur sig sakler, får ryck i kroppsdelar & sånt ?!?
Jag tycker inte det är så farligt att man råkar säga saker, -man kan ju försöka fixa till det sen istället!?
Tycker att det är väldigt starkt ut av dig att du orkar skirva om detta…vi finns här!!
#3 …Lätt å säga saker innan man hunnit tänkt sig för - Det har jag med!
Jag har inte åsikten att "alla har det lika bra & lika dåligt" iallafall! Vissa har det tillräckligt bra, kan göra ungefär vad som helst dom vill med sitt liv (men gnäller ofta för småsaker). & vissa har stora hinder i livet som bromsar personen, & känner sig nog ganska ensam i det!?
Vad är det för planer som du skulle vilja göra förresten?
Johan86an: Hur har det varit för dig nu den senaste tiden?

Det är hemskt att så många barn och ungdomar har det så jobbigt idag.
Spelar ingen roll vilket problem det är det går inte säga vem som har det värst för det är lika hemskt för alla
Den åldern ska de inte behöva vara utstötta det är då man ska leva och ha roligt
Men tyvärr är det så idag Hoppas du kan finna glädje nån dag Johan86an:
Ja, varför ska man inte få njuta av barndomen?! Det är så många barn och ungdomar som har ett elände i skolan i dag. Mångas högsta önskan är att bli lämnade ifred.
Jag har inte åsikten att "alla har det lika bra & lika dåligt" …..men man ska inte hålla på jämföra sig med andra en massa. Man får ta vad man har -& göra det bästa av det!