nätverk mot mobbing
Vi är några föräldrar i min dotters klass som ska starta upp ett nätverk ang mobbing,
Tjejerna i klassen är elaka mot varandra och skolan gör inte mycket.
Vi har nu tänkt samla dessa 13 tjejer en gång i veckan och hitta på något roligt.
Vi har planer på att vandra en bit på skåneleden, spela lite brännboll, grilla lite korv, låna en gympa hall och leka lite skeppsbrott.
Målet är att vi ska kunna åka iväg en natt och ligga i vindskydd med en mysig brasa och grilla gott…..
Någon som har några tips att komma med vad man mera kan göra. Kanske finns det någon som har ett redan och kan komma med lite input…
Jättebra initiativ! Jag vet inte var man kan göra strandhugg i den regionen men det är kanske någon annan som har tips?!

bra ide vi har ju havet 3km från här.
Hur funkar ett strandhug

Hur gamla är flickorna?
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Dom går i klass 6

Olika studiebesök kanske kan vara något. Iaf här i Gävle finns många roliga stället att besöka, som polisstationen, brandstationen, olika företag/arbetsplatser.
Åka och bada, ha picknick är andra förlag.
Låter som en toppenidé att försöka få dessa tjejer att komma bättre överens. Önskar er all lycka!
Ja, gå på skattjakt på stranden. Man kan kanske ha någon tävling tex den som hittar den största snäckan. Nu vet jag inte hur gamla barnen är men nåt kul kan man ju komma på
.