hatar skolan
blev jätte mobbad i skolan.och lärarna gjorde inget.sa att det var en egens fel.jag blev mobbad av hela klassen i sjuan.jag gick inte dit på en termin.när jag började åttan sa lärarna att jag skulle få gå i samma klass som min tvillingsyster men dom ljög.jag fick gå i samma klass som dom som mobbade mig i sexan.efter nån månad började min syter i min klass.dom började mobba henne okså.dom kallade oss lesbiska, incest ,massa sjuka saker.vi fick gå med dom som hade det svårt i vissa ämnen.på gympan sa dom att vi skulle få ha det med en lärare och en till utan dom andra.men nej vi fick ha det med dom som jag gick med i sjuan och åttan.vi gick aldrig på gympan efter det.i nian blev det inte bättre.läraren slog min syster för att hennes "gullunge" som gick i klassen klagade att min syster inte stängde av musiken på rasten.när vi slutade skolan tänkte jag att det skulle bli skönt att slippa dom.men dom körde med sina mopeder utanför vårt hus och tutade och skrek på oss.vissa fortsätter fortfarande.tillomed sånna vi inte vet vilka dom är.vi har ringt polisen med dom gör inget.jag har inte gått på nått gymnasium på två år.testade ett gymnasium men en lärare var elak och tjejerna mobbade oss.ska börja en skola nu. det var min storry orkar inte berätta allt.vet inte varför jag blev mobbad.min syter blir nog det för hennes stil.
<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3
Det är den eviga frågan som kretar i alla huvuden om man har blivit mobbad. Det r inte så att en speciell person blir mobbad för att hon/han är annorlunda. Snarare tvärt om, jag tror att folk kan bli mobbade för att andra är avundsjuka på dem.
Jag vet själv hur det är då inte lärarna gör något. Jag valde att byta skola och det blev så bra. Du kan väl försöka ge det en chans till. Min gymnasietid var underbar och jag ångrar aldrig att jag bytte skola till då sjuan började. Det tog alltså över ett år att anpassa sig igen men det var det värt det. Det är en stor seger att ha klarat av skolan,
Vi här inne tror på dig. Du kan med klara det! Lycka till!