Mobbing iFokus

Mobbing

Etikett: allmänt
Läst 1186 ggr
KexChoklad
0

Vill börja ny skola!

Detta kanske inte hör hit men jag måste få skriva av mig ,

Jag började ju i en sär klass , vilket jag inte alls ville .. O jaa vad ska man säga? om jag går kvar där kommer dom förstöra min framtid , dom gör saker som jag gjorde när jag gick i trean . man får inte ens gå utanför dörren på rasten. Jag orkar verkligen inte! jag vill gå i en normal skola . jag vet att jag klarar det! men min mamma vägrar tro det.. vad ska jag göra ? jag lär mig ingenting där

// Elin

www.Duettvagenskaniner.webs.com

Medlem i Wienerteddy klubben!

mammaz
0

Jag tycker att du absolut ska stå på dig. Den som vet bäst hur du känner är du själv. Du kan prata med någon annan vuxen i din närhet om problemet eftersom du känner att din mamma inte tar dig på allvar riktigt.

Det är inte bra att gå i en skola/klass där man känner att man inte kommer framåt.

Det kanske helt enkelt är så att du är blyg och därför inte ansetts tagit för dig! Detta är ett stort problem i skolan nuförtiden, alla ska vara så "framåt" men vi är inte stöpta i samma form och tack och lov för det!

Lycka till i framtiden med dina studier! Ingenting är omöjligt bara man vill!

Kram

KexChoklad
0

#1 , Jag är inte alls blyg utan har sagt till dom flera gånger att jag lär mig inte ett dugg! , Men sen när jag pratar med mamma så säger hon bara :  Men man måste gå i skolan . o då säger jag att om jag ska gå i skolan vill jag lära mig någonting , jag vill ha en framtid men hon säger att huvudsaken är att man går dit.. vilket enligt mig inte alls stämmer, mn går ju i skolan för att lära. Jag har gjort så nu att jag stannar hemma tills dom byter skola .. kanske inte så bra men det verkar vara det enda att göra. Tack för ditt svar :)

// Elin

www.Duettvagenskaniner.webs.com

Medlem i Wienerteddy klubben!

Knutte-love
0

Det är du som ska bestämma om du ska få gå i envanlig klass elt i sär klass. Säg till någon lärare elr något då?

Sen är det ju din framtid inte dim mammas ju? MEn det är vad jag tycker.

Kramar AmandaGlad

Kramiz Amanda och Danny!

Medarbetare på Cockerspaniel.

Rafflan
0

Har du gått i vanlig skola? Gick det bra där?

Det jag gunnar mest på är att det kanske finns en orsak till att dom vill att du går i sär-klass. Du kan ju kanske fråga varför du inte får gå i en vanlig klass?

Dom orsaker jag kan komma på just nu; du är för bra för sär-klass men kommer ha svårt i vanlig; skolan har inte dem resurser du behöver i en vanlig klass?

Men jag tycker iaf du kan fråga varför du inte kan få gå i en vanlig klass, du borde ju iaf få en chans att bevisa att du klarar det :)